Mmmmm



Igår var det en sån där mysig dag igen med Kärleken. Han ringde först vid tvåtiden o pratade lite o sen ringde han igen vid 16-tiden o sa att han var på väg till mig :) Det gjorde mig jätteglad för även om du mådde jättedåligt igår ville du träffa mig ändå. Fast jag sa att du inte behövde men du ville o då kan man inte säga nej :) Jag hade fixat lite kaffe o macka o vi körde ut en runda. Lika mysigt som alltid o fast vi hade sagt jag inte skulle vara nära dig så jag inte skulle bli smittad av nåt så funkade inte det haha Vem kan låta bli dig. man blir helt galen av dig juuuuuu. Älskar att få krama dig o pussa på dig.. Du är absolut det bästa som finns o inget jag vill vara utan för allt smör i Småland *L*



Ens hjärta bara dunkar på i rallyfart när man är nära dig o jag vet ingen som är så skön som dig o jag vill inte ens ta reda på det haha Älskar dig mest av allt.
Tyvärr hände det en dum sak igår o jag mår fortfarande dåligt av det fast jag vet att jag inte ska det. Du hade blivit arg o sagt tramsa om du hade visst det men jag är så rädd att förlora dig för en sådan sak egentligen. Det var så löjligt av mig att jag fattar inte mig själv. Får skylla på att mina hormoner är allt annat än i balans. Men tack att du stannar kvar hos mig ändå att du inte vill nåt annat. Det var himla svårt att lämna dig igår önskar jag hade sluppit det för det kändes inte alls bra. Men skönt att du ringde som vanligt efter en stund o vi pratade en lång stund till.

Fick ett gulligt sms oxå av dig vid halv elva.. Du tackade för idag o sa att jag är härlig. Det är du oxå mitt goaste hjärta  o som jag skrev till dig så är jag så glad för att jag fått lära känna dig eller rättarsagt får lära känna dig o att du finns. Att du är en underbar man o jag hoppas att du inser det. Har aldrig träffat på någon som dig o lär aldrig göra det heller. Att du står ut med mig ibland är verkligen en hjältebragd o du skulle ha medalj för det :)

Älskar dig över allt på denna jord.
Tack för en underbar dag/kväll

Miljoner Kyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0