Natti igen..



Ja det börjar dra i tittorna igen o man får väl krypa ner i sängen o se om det går att sova. Känns sååå varmt så det blir kanske inte så lätt o somna speciellt inte när man har världens värmekälla i sängen läs Lina :)
Inte så kul o ha fönstret öppet heller när man ligger rätt ut mot gatan. Fast det är klart man har ju vakthund :)

Vaknade tidigt imorse som alltid o bestämde mig för att gå o handla innan det blev för varmt. Så sagt o gjort.
Sen blev det frukost o kolla nätet. Fick sms från Jonas så tack Malin för att du håller han i öronen haha Men gulligt  han smsade ju så jag inte var helt glömd. Bättre sent än aldrig :) O visst kan jag prata med honom om fika.
Får se när vi pratar så..är inte så himla ofta numera.

Jag gick ut o la mig en stund på solsängen o efter en stund ringde Kärleken o vi pratade i en halvtimme innan han var tvungen att gå på möte. Lika skönt som alltid o prata o tiden går himla fort tyvärr. Han var jättetrött idag o mådde illa. Ja vem gör inte det *L* Han hade knappt sovit inatt stackaren. Vi bestämde att inte träffas idag eftersom det inte är så kul när man inte mår bra. Förståeligt. Får se när det blir, han får må bättre först. Men saknar dig...

Sen solade jag lite till men det var för varmt idag så jag gick in igen. O tog det lugnt. Orkade inte för mycket dåligt med energin idag.
Han ringde igen vid femtiden men lät inte speciellt bättre då :(  han skulle gå in o försöka sova. Jag bad han smsa senare ikväll.

Det blev lite grillat idag oxå till middag o sen tv o sen kom där ett sms från honom att han sovit några timmar men fortfarande var helt slut. O det viktigaste *L* att han älskar mig *L* Mmmmmm *Älskar dig oxå hjärtat.
Tyckte dina ideer idag var kanon o jag ser verkligen framemot det :) Så sexig som du är kan det bara vara sååå nice *L*  åhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag LÄNGTAR efter dig...

Näää nu kallar sängen hör jag *L*
Slipper gå upp tidigt imorgon o ha fika med tanterna eftersom vi hoppar över det imorgon..puhhh :)

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
IN DREAMS
LOVE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0