Nattidags för Trötter



Är lite på övertid idag för klockan är halv elva o jag har sagt jag ska lägga mig senast klockan tio men det får gå för idag. Vill bara skriva några små rader innan jag lägger mig så jag får ut allt som bubblar inom mig :)
 
Det är en himla tur att det inte är förbjudet att vara såhär förälskad i nån som jag är i dig men jag skulle kunna böta massor hade inte spelat nån roll bara du finns för mig precis som du gör nu. 

Du ringde en stund i eftermiddags innan du körde hem för du skulle ha folk i bilen o det var mysigt att prata o du var förvånad att jag överhuvudtaget tänkt på det där som jag tyckt var dumt igår o ja han sa tramsa haha 
Så du tyckte jag inte heller skulle tänka på det mer för det var inget att tänka på o inget hade ändrats. Det är jag tacksam för eftersom annars hade jag aldrig förlåtit mig själv. 
Du skulle ringa senare ikväll för du ville prata mer med mig. 

Jag satte mig o kollade resor bla  Weekendresa till Mallorca eller så får vi se vilken stad vi åker till. Egentligen hade ju vandrarhemmet i SkåneTranås gått lika bra för det är sällskapet som är viktigast :) Men älskar man sol så är väl Mallorca ett bättre allternativ än London iallafall o New York hade blivit för dyrt haha hade fått köpa massa nya resväskor med alla billiga kläder over there. 
Du skulle oxå kolla upp resor så vi får se var vi hamnar :) ska bli spännande o se.



Du ringde lite innan åtta ikväll o jag måste säga att det du sa till mig ikväll var det finaste o gulligaste av allt jag någonsin hört dig säga o det bästa är att jag vet att du menar det. Så allt har inte vatt förgäves. Mitt hjärta slog massa volter o ja jag kan inte förklara hur det kändes i min kropp. Trodde aldrig jag skulle få höra dig säga det. 
Så tack älsklingen min. 

Allt kändes kanon ikväll o du lät på jättegott humör o det var mycket skratt mellan oss o det känns lika skönt var gång du säger att du älskar mitt härliga skratt att det känns så skönt för dig när du hör det. Älskling det är du som gör mig glad o får mig att skratta o le. Du är så underbar. Så tack för en jättelång stund. 
Kommer garanterat sova gott inatt. Ska bara skicka ett nattisms till dig nu. 

Sov gott Alla
Natti älskling
Älskar Dig
Miljoner Nattikyssar 
Din Snäckan


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0