Nattitime...



Ja det är jag verkligen..jättetrött men vill skriva några rader innan jag lägger mig.
Dagen ja den blev väl rätt så bra ändå. Lite bättre än väntat fast visst kunde det varit ännu bättre. Vissa saker kunde man sluppit om man säger så men det blir säkerligen bra. Bara en sak som oroar mig men jag har blivit lovad att jag inte behöver vara orolig men det är svårt att låta bli även om jag vill lita på dina ord.

Det var tyst från Kärleken hela förmiddagen så jag smsade att jag var tvungen att gå men att  han kunde tänka på mig. Svaret kom vid 15 att det är klart han tänker på mig, gör inget annat *L* det dröjde inte så länge innan han ringde mig o vi pratade i över en timme *L* så himla mysigt. Även om vi hade en del tråkigheter att prata om så var det mycket bra oxå  o det du sa idag till mig gjorde så att jag fick nypa mig i armen för att se om jag var vaken *L*
Tack mitt älskade hjärta. Tack för dina underbara ord..trodde aldrig jag skulle få höra det komma. Har väl mest funnits i min fantasi :) men man ska aldrig sluta hoppas o när du sa mer o mer då visste jag knappt vad jag skulle göra men tårarna rann nerför kinderna..av lycka. Du är underbar..underbarast.
Jag har aldrig varit såhär förälskad i hela mitt liv o det är som du säger det finns nåt speciellt mellan oss..ett speciellt band. Det absolut bästa är att mina känslor är besvarade o att du känner likadant o jag min idiot tänker bara..men herregud hur kan du älska mig..vad är det för särskilt med mig ??? haha ja man är som man är. Man är väl inte van att en kille säger så fina saker till en. Speciellt inte den som man älskar mest i hela världen.
Men jag lovar att jag klagar inte..förstår det bara inte men man får väl gilla läget *L*
Tack för att du finns i mitt liv..

Blev en kväll med många funderingar o du smsade vid halv nio att du skulle lägga dig för du mår dåligt o jag hoppas att du snart mår bra igen hjärtat, att du fått sova gott.

Nää nu blir det sängen..ska upp tidigt för det är onsdag o tanterna kommer..

Sov gott Världen..
Sov gott Älskling
Miljoner nattikyssar
Din Snäckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0