Onsdag 3 juni



Vaknade tidigt imorse. Mår inte alls bra. Blev dålig igårkväll. Febrig o det kändes som tusen knivar som skar i min mage o det är inte det bästa just nu. Klart man blir rädd o det kändes febrigt o snörvligt imorse när jag steg upp.
Men jag var tvungen att gå upp eftersom tanterna skulle komma halv 10 på fika. Jag fixade iordning lite i köket så de kunde sitta där o sen dammsög jag . Sen var jag o handlade bullar på Konsum o passade på o köpa Efterlyst-tidningen. Precis innan tanterna kom så ringde Kärleken..mmm så skönt o höra dig ska du veta. Du skulle höra av dig senare idag. Längtar massor.

Som vanligt var det massa prat o skvaller bland tanterna :) o tiden gick fort o vi bestämde vi skulle åka till Wittskövle cafe nästa torsdag o fika. Vi var där förra året oxå. Ett mysigt ställe med mumsiga kakor :)

De gick vid tolvtiden o sen gjorde jag iordning efter dom o satte i diskmaskinen.
Har kollat lite på nätet eftersom det är inget väder o sitta ute i precis.
Ska vila lite så jag mår bättre tills imorgonbitti. Jobbedags igen ju.

Skriver mer sen..

En bild av Susanne från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0