Orkade inte..



Skriva igårkväll var helt slut på kvällen o det hade säkerligen inte blivit nåt bra av det :) Mötet varade i över tre timmar men vi fick gjort massor o det var skönt. Bra samarbete för en gångs skull men att lära sig delegera ut är A o O i denna styrelsen tror jag haha även om jag inte är så bra på det än men igår funkade det kanon. Så nu är programmet för hösten färdigt så nu kan man andas ut nu gäller det bara att det kommer folk oxå. Vi har inget förräns första augusti nu då vi ska ha grisfest på Nyvång. Fast styrelsen med respektive ska åka ner till Löderups strandbad den 28 juni o äta buffe. Förra året var vi på Buhres i Kivik på räkfrossa o det var både gott o trevligt.

Innan jag gick iväg på mötet så fixade jag med kaffe o väntade på att Kärleken skulle ringa som han sagt o till sist gjorde han det. Han hade försökt flera ggr men det var fel på telenätet. Typiskt :(  Vi hann inte prata så länge för han skulle hämta prinsessan. Men han fick sagt det viktigaste o det är lika gott o höra var gång. Han bad mig smsa när jag kom hem så vi kunde prata mer.
Men när jag kom hem hade han skickat sms att han var på väg o lägga sig för han var helt slut men att han älskar mig. O jag förstår att du är helt slut efter dessa dagarna så det gjorde inget. Vill du ska bli bättre såklart.
Mamma ringde o jag gick bort en runda till henne o pratade så jag var hemma igen vid elva o då åt jag lite fiskpinnar o mos var så himla hungrig. Sen var jag så trött så det blev sängen o det dröjde inte länge innan jag sov som en gris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0