Timeout...



Kommer att ta timeout en tid nu härifrån..just nu vet jag inte om det bara är för några dagar eller vad det blir.
Men jag känner att jag inte orkar skriva just nu för allting känns upp o ner o jag har mycket att fundera över o många stora steg som ev ska tas. Min kropp o själ går inte riktigt hand i hand nu tyvärr o det gör att jag inte alls mår bra även om jag vet att det bästa i livet kan hända mig just nu.
Tack J för en jättefin kväll igår o även om det inte blev riktigt som vi tänkt oss av olika orsaker så är jag jätteglad att vi fick träffas o jag älskar dig bara mer o mer hur det nu är möjligt. O kärleken i dina ögon är det bästa som finns o att få vara i din famn.
Vi har mycket att kämpa igenom men vi ska fixa det hjärtat. Kärleken övervinner allt.
Tänker på dig massor..känns inte kul att du är dålig igen..hoppas du snart mår bättre igen.

Over and out
Tills vi hörs igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0