Tisdag 2 juni



Idag ville jag inte alls gå upp. Hade så ont i min kropp känns precis som den gett upp helt men nu ska man inte tänka så för det blir säkerligen bra. Jag låg o lyssnade på radion o vred o vände på mig o kvart över nio kom där ett sms från Kärleken. Han skrev bättre sent än aldrig o bad om förlåtelse o att han saknar mig o han skulle ringa efter lunch. Du har inget att be om ursäkt för det var inget livsviktigt att smsa mig så. Trodde bara du skulle göra det eftersom jag bad dig men men. Ingen fara.
Jag gick upp efter många om o men o jag gick iväg o handlade lite men fort hemma igen.
Det är lika varmt idag o jag tror att jag stannar inne för jag pallar inte med när det är för varmt när det står rent stilla.

Skriver mer senare...
PÖSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0