Tisdag..



Glömde ju att säga att Lina åkte hem igårkväll efter mötet :( så det var tomt i sängen inatt o ingen större värme för fötterna. Lika tråkigt var gång hon åker :(
Jag vaknade tidigt som alltid o var uppe en stund men sen la jag mig o försökte somna om o det funkade efter en stund. Har ett viktigt möte idag så man har mycket att fundera över. Hur det ska bli i framtiden men man får väl vara lite positiv även om jag vet att det ena inte är det roligaste men ett måste. Så det är klart man är lite orolig.

Så det var skönt när Kärleken ringde lite över nio. Kände att jag behövde höra hans röst o han sa han ville höra min. Han mådde lite bättre men inte helt. Men lovade ringa doktorn idag så vi får se om han håller det *L*
Han var tvungen att gå på möte men skulle höra av sig så fort han kunde. Saknar honom redan ...

Sitter o äter frukost nu o ska snart göra mig iordning
men jag skriver mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0