Torsdag 11 juni


Jag får väl först skriva lite om torsdagen för jag orkade inte blogga igår var helt slut i hjärnan kändes det som.
Var först jobbedags o jag gick upp halv 6 o även om jag duschade så blev jag inte piggare för det utan kände mig som en zoombie. Precis innan jag skulle gå så kom där ett sms från Kärleken o jag hade rätt han hade somnat kvällen innan. Han bad mig smsa när jag skulle åka hem med bussen efter jobb.
Städningen gick bra idag o jag hann med 10.50 bussen hem o jag smsade till J . Preccis när bussen kom till Sjöbo busstation så kom där ett sms att han tyvärr satt i möte men jag skulle smsa innan jag gick sen.
Jag snabbade mig hem o åt en macka snabt o klädde om mig. Skulle träffa tanterna 10 i ett.
Jag skrev ett sms till J o sa att han kunde ringa sen på kvällen o att jag smsar när jag kom hem igen o att jag hade blivit glad om där var ett gulligt sms när jag kom hem :)

Vi körde till Wittskövle cafe o det var fint väder då så vi satt ute o fikade. De har jättegoda kakor där. Jag tog en caffe latte, en jättegod sill o äggmacka o en stor vaniljbulle. Det var mums.
Sen körde vi vidare till Östra Sönnarslövs plantskola o jag letade upp lite blommor som Johan ville ha . När vi gik därifrån så ösregnade det o det gjorde det hela vägen hem. Tills vi kom till Sjöbo för då sken solen igen :)

Där var inget sms från J när jag kom hem lite över sex o klart jag blev besviken men men.
Jag kollade på tv sen o drack kaffe o åt en macka o sen la jag mig på sängen. Mådde inte alls bra o var trött.
Halv nio kom där ett sms från dig där du skrev att du inte trodde jag skulle komma hem så tidigt o att du saknat mig.
Att där var folk så du fick se om du hann ringa annars fick vi höras idag istället..men att du älskar mig

Ja det kändes verkligen tomt att inte alls prata men ibland är det skönt att längta efter dig oxå :)

Jag la mig en stund senare o jag var så trött så jag somnade snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0