Torsdagen 4 juni


Var inte alls pigg o alert när jag var tvungen att gå upp. Ont i hela kroppen o snörvlig o febrig men jag tänkte att de få timmarna kunde jag klara av. Satt o halvsov på bussen som alla andra o precis när jag kom fram kom där ett sms från Kärleken men jag hann inte läsa det då fast det brände vädligt i fickan en lång stund kan jag säga.
Hasse var jätteuppåt o han sa han hade en överaskning till oss så när vi kom ner till stället där vi fikar så fick vi sätta oss på våra stolar o han tog fram vars en jättefin bukett med fem röda rosor *L* han ville gratulera oss för att vi fått anställning bägge två o för att han var glad vi var hos honom o att vi är duktiga. Ja han är för go :) o det är klart man blir glad för uppskattning. Det gick lättare att städa :) sen när det var frukost så dukade han fram kaffe o bullar hans fru gjort :) så det var en riktigt bra dag :) Mia kom ner sen o pratade. Vi ska få lite mer o städa snart så hon ville diskutera det så jag åkte hem en timme senare.
Ja o jag glömde inte Kärlekens sms *L' det svarade jag på vid nio *L* Han ville jag skulle smsa när jag kom hem.

När jag kom hem så ringde jag till Ronny o frågade om Lina skulle komma i helgen o han hade tänkt ringa mig i eftermiddags men vi bestämde han skulle lämna henne under eftermiddagen så hon kom vid halv tre.
Hon var jätteglad när hon kom. Alltid lika härligt o ha henne här. Nu ska hon vara här tills måndagkväll.
Jag tog det lugnt under eftermiddagen o sen ringde Kärleken..mmm han  är så himla go. Vi pratade mycket om en viss sak o vi tror bägge att det ska bli jättebra o det hoppas jag oxå, det måste det bli :)  Så länge jag har dig så kan inget fördärva det.
Du skulle ringa lite senare ikväll om du hann för du hade ganska så mycket att göra.

Jag fixade middag ugnstekt falukorv med massa lök, tomat, örtost emellan o ost o bacon ovanpå o gott potatismos till. Inte alls dumt :) Kollade på tv o sen ringde mamma o pratade bort en stund.
Jag mådde inte alls bra o 22.10 gick jag o la mig var jättetrött så det var lika bra. Somnade meddetsamma o halv elva kom där ett sms från Kärleken att han fick ringa imorgon istället för saken han höll på med drog ut på tiden.
Ingen fara jag visste att det var en jätteviktig sak så. Jag svarade men jag fick kolla imorse vad jag svarat så jag inte skrev helt galet för jag var helt slut i hjärnan. Men det såg ok ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0