Upp o ner...

my mind Pictures, Images and Photos


likt en berg o dalbana så känns mitt liv just nu o jag har inte orkat blogga på en vecka snart för jag har haft svårt att sätta orden på pränt o då är det lika bra o låta bli tycker jag. Ibland kan det kännas så o inte mycket att göra åt.
Det ska säkert bli bättre med allt :)
Ena stunden känner jag mig jättedålig o nästa är man i sjunde himlen o jag är glad att kärleken gjort allt vad han kan för att hålla mitt humör uppe så gott det gått han vet hur jag har det o klandrar mig inte utan vill bara att allt ska bli bra o det tackar jag dig verkligen för. Är så glad att du finns för mig o visar det verkligen nu. 
Tillsammans är vi starka !!!!
Du har ringt massor ibland flera ggr om dagen o vi har aldrig pratat så långa samtal som nu om allt möjligt. Känns nästan som vi håller på o lär känna varandra nu istället :) Nu frågar man mer dom frågor som man brukar i början haha så nu vet jag snart allt om dig. O ja jag har ett bra kom ihåg när det gäller vissa saker. Även om du inte kan förstå det alltid :)
Har fått massor av de goaste sms oxå o det känns härligt. Har nog aldrig fått höra så många Jag älskar dig under en vecka o det kan inte vara bättre :) Jag älskar dig så mycket o du är det finaste jag vet.

Har bara blivit fel en enda gång o det var i fredagskväll. Du hade lovat en sak o det hände nåt annat men ok det var inte ditt fel men jag mådde skit o då tänker man inte helt klart o jag svarade totalt helt fel på ditt sms o det är jag ledsen för att jag gjorde men det sved otroligt mycket ska du veta.

I lördags var det tidigt upp som alltid o jag kollade på Biggest Loser . Sen åkte Johan o jag iväg o skulle handla lite.
Vi var på Källan o kollade lite o jag köpte en jättefin rosa/svart stickad ponscho, några böcker. ett servettställ med en ko, rosa handdukar o en parasollfot. Sen handlade vi lite mat o till den goaste efterrätt som finns :) marängsviss mums..
När vi kom hem hade vi såklart glömt det viktigaste, glass så Johan körde o köpte det.
Han kom hem med de goaste svenska jordgubbar  o det blev jordgubbar o mjölk till lunch. Så gott. det är sommar :)



Jag la mig ute i trädgården o solade sen . Det blåste rejält o jag somnade som en gris. Hade sovit dåligt på natten  så det var skönt o sova då. Det kom ett sms vid 15 där kärleken skrev att han var ledsen för vad jag skrivit o att han inte ville ringa då för han var rädd vi skulle bli ovänner i onödan. Vem blev då ledsen jo jag såklart o det skrev jag till honom. Men jag skrev att han valde själv o att han fick ha en bra helg då. Det tog en kvart så kom det ett nytt sms där han skrev att han saknade mig o att han ringde så fort han kunde.

Till middag gjorde jag helstekt fläskfile med cantadouost med örter i o virad bacon om o nypotatis o sås. Det var jättegott. Lite över åtta ringde Kärleken o vi pratade i över en timme. Han är såå go så man vet knappt var man ska ta vägen ibland. Missade Robinson men som vanligt så vann inte den som är värdig vinnare. man ska tydligen bara glida runt så är vinsten i hamn :)

Vi kollade på filmen Rallybrudar sen o den var jättebra o rolig. O vi åt marängsviss   så det stod ut om öronen på en haha Det är så gott så gott.

Sen var den pingstaftonen över...

Sen var det dags att gå upp igen för att se Biggest Loser fast innan dess hade jag duschat för jag skulle vara hos mamma halv 10 o det var jag. MajBritt var oxå där o vi körde till Gästis o hämtade upp Hanna o sen körde vi ner till Ystad där bussen till Danmark skulle gå. Vi skulle på en konstresa med KD. Vi åkte först till en dansk restaurang där vi åt en rejäl dansk frukost med alla goda saker som sill, lax, brinnande kärlek, spätta, fläskesteg o rödkål, goda ostar o smarriga desserter. Behöver man säga man var mätt sen *L* 

Vi åkte vidare till Konstmuseet Arken vid Ishöj o mamma o jag gick på andra våningen där de har restaurangen o vi satte oss på deras balkong o satt o solade i 2 timmar så det var den konsten haha Vi tog två kaffe o två helt vanliga chokladmuffins 116 danska !!!!! som tur var kunde man ta så mycket kaffe man ville *L* 
Kl 17 var det hemfärd igen o det var skönt att komma hem för man blir ganska så trött i solen. 
Vi var hemma i Sjöbo igen lite över 19. 

Fick ett sms från Kärleken att han inte hann ringa för han höll på med bilen så det var inte kul. himla tomt utan honom.  Men jag var trött o jag la mig tidigt. 

Förresten får inte glömma..
GRATTIS MAMMA PÅ DIN STORA DAG :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0