8 mars kvinnornas dag...



Det var väl idag man skulle få frukost på sängen eller *L*  Men eftersom jag inte kunde sova inatt på grund av magen o detta jäkla illamåendet o inte kom i säng förräns vid 4 så vaknade jag inte till förräns vid 11-tiden. Lina o jag hade det så varmt o gott i sängen så vem vill gå upp då egentligen *L* Inte vaknade man till att man mådde bättre heller :(
Men jag gick upp o har försökt få det att funka idag även om jag inte varit så pigg. Vädret var inte på sin bästa sida heller. Regn regn o åter regn :(
Kollade lite på tv på eftermiddagen o tog det mest lugnt. Ärligt talat orkade inget annat. Känns som det är lika bra o skriva det Vita Arkivet :(
Vid 14-tiden kom Muraren o hämtade Lina o gud vad tomt det blir när hon inte är här. Man är så van att hon alltid ska ligga hos mig. Vara mig nära hela tiden. Men får hoppas hon snart kommer igen.

15.45 kom det ett sms från Mr J o han skrev att han tänker på mig. Tack hjärtat du ska veta att det värmer o jag tänker på dig oxå a lot..Så tomt när vi inte pratat sen i fredags men hoppas vi hörs imorgon som vanligt. Men som sagt du finns i mina tankar o hjärta hela tiden.



Kvällen har varit likadan som dagen. Åt lite o kollade på tv. Såg Miami Ink o sen det nya lekprogrammet Wipeout o det var både första o sista gången jag såg det. Mer rörigt program har jag knappast sett. Klarar mig utan sånt.
Sen har jag varit lite på nätet o sen blev det Criminal Minds o det var spännande som alltid.
Har tagit tablett nu o ska se om det funkar att somna så jag slipper sitta uppe länge inatt oxå.
Blev inget långt inlägg idag men hoppas det går ändå. Bättre något än inget alls *L*

In Dreams..
Lots of kisses

PS. Tänk att någon som har samma sammansättning som Bobs blandsaft (för att citera Rocky)
kan vara så fantastisk *L* . Tack Hjärtat för din kärlek....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0