ÄNTLIGEN DAGS...



Så då har vi äntligen kommit till den stora dagen..29 mars o idag var det dags för den konserten med Py. Äntligen efter allt vårt slit *L*
Var inte alls pigg imorse när det var dags o gå upp kl 8. Inte konstigt när dom snott en hel timme från mig *L*
Mådde inte alls bra heller så illamående. Är så trött på det. Jag kollade på Biggest Loser o sen ringde mamma o sen brorsan.  Medans jag pratade med mamma kom smset som jag hade klarat mig utan. Ja hjärtat jag blev både ledsen o besviken även om inget var bestämt till 100 %  men nu vet jag att det inte blir nåt innan resan o det gör ont ska du veta. Inte alltid så lätt att dölja att det gör ont i ens hjärta. Hade vatt så mysigt att få träffas idag, hade verkligen behövt det. Jag kände jag behövde vila lite o poof så var kl 12  o då fick jag stiga upp igen o käka o sen duscha o göra mig iordning. Vi var tvungna att stå färdiga o börja öva kl 15.

Övningen gick jättebra o både Py o hennes pianist Rune var jättehärliga människor med mycket humor .
Folket släpptes in kl 17.15 o kyrkan fylldes snabbt. Konserten började kl 18. Py började med att sjunga 4 sånger sen var det vår tur att sjunga både med henne o själva i 5 sånger. O då blev det bla Gabriellas sång o Koppången.
Sen sjöng hon 4 sånger igen o sen sjöng vi igen 4 sånger o nu var det bla Halleluja o Stad i ljus.
Måste säga att det var en jättemäktig känsla att sjunga så många o så fina sånger o folk applåderade massor o när det var slut reste sig en gubbe o tackade o sa att han o bänkgrannen konfererat o de tyckte vi skulle gå tebax några notblad o sjunga Gabriellas sång igen o det gjorde vi såklart då *L* o precis som i filmen så reste sig alla upp sen o applåderade. WOW härligt.
Så allt vårt slit var verkligen värt varenda dugg. Johan var oxå o tittade o han sa att det var jättebra o att man fick rysningar ibland av sångerna så fina dom var. Py skriver otroligt fina texter o många av dom handlar om liv o död.

Konserten slutade kvart i åtta o sen var man helt slut i kropp o själ men gud så kul vi haft. Vi körde o beställde mat o precis när vi börjat tugga så kom mamma, William, Andre o Jessica så det var o sätta på kaffe o snacka en massa.
Så det blidde kall mat sen men det gick ner ändå *L*

Ska snart gå o lägga mig o jag hoppas det går att sova fast jag sov så länge idag.
Hoppas oxå att jag snart får prata med dig hjärtat..
O Jonas förlåt jag glömde..Grattis på namnsdagen *L*

Miljoner nattikyssar till mitt hjärta..ÄLSKAR DIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0