Äntligen sängen...



Så som valpen på bilden känner jag mig nu. Är sååå trött o sitter bara o gäspar så det blir snart sängen. Men jag är stolt över mig själv att jag klarade av allt så bra ikväll. Man kan bara man vill *L* o alla verkade jättenöjda med nya ordföranden o det är ju tur *L*
Men det gäller att vara sig själv o alla tycker man är en riktig solstråle men jag är väl sån att jag försöker ta alla människor som dom är . Det är alltid bästa sättet. O jag brukar få de allra suraste att le *L* Är man charmtroll eller *L*
Iallafall så var mötet bra förutom att informationen från Försäkringskassan var sömnframkallande o jag tror inte nån vet vad hon pratade om. Men det var god fika o alla lotter blev sålda ( 600 st) jag ger mig inte förrän dom är sålda *L* så jag har ont i fötterna nu vill jag lova för jag har stått upp o gått hela kvällen. För jag brukar aldrig sätta mig för skulle man göra det så hör man nån kalla på en så det är inte lönt. Så nåt kaffe blev det inte som vanligt utan det blev fika hemma sen för jag tog med mina kakor hem *L*
Jag vet att jag inte behöver göra allt men jag är den typen som vill ha allt perfekt o vad är då bäst jo att göra det själv *L* o jag har chans att prata med alla oxå .
Blev inte mer än 8 st på Studiecirkeln men det är skönt när det inte är för många. Det blir säkert jättebra.

Kärleken då ?? han smsade lite över fyra att han satt i möte o inte skulle hinna ringa innan jag gick men att han älskar mig. Det värmde hjärtat ska du veta. Älskar dig oxå.
Sen när jag kom hem vid 21-tiden hade han skickat ett till o där stod att han saknar mig o att det känns värdelöst när vi inte pratar o att han längtar tills imorgon. Jag kan bara hålla med honom. Känns så tomt när man inte får prata så jag hoppas det funkar imorgon för jag vill verkligen prata med honom nu. LÄNGTAR efter dig hjärtat.

Nu ska jag krypa ner i sängen o sova gott förhoppningsvis.
Vet vem jag ska drömma om iallafall *L*
Miljoner nattikyssar till dig hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0