Dags att ta fram...



Trädgårsdmöblerna.. Ja det är ju den ramsan man får ta för o komma ihåg att nu är det sommartid inatt o klockan ska flyttas fram 1 timme. Så nu får man sova ännu mindre inatt *L* fast nu har jag varit uppe tidigt o inte sovit ett dugg så nu ska man väl klara av att lägga sig tidigare inatt får jag hoppas.
Tänk att månaderna sprungit iväg så snabbt så att det är tid för sommartid redan..Skrämmande.

Mamma o Sassy kom på besök vid middagstid o vi fikade o pratade en massa. Blir inte så ofta vi hinner med det nu för tiden. Jag tvättade håret o gjorde mig iordning o sen gick vi ner på marknaden en stund. Ja den gick man fort över för där var väl knappt 20 stånd o jag gjorde av med hela 14 kr på 2 grisöron till Lina *L*
Men det var skönt väder o solen värmde riktigt gott. Jag följde mamma en bit på vägen sen o vi stod väl o pratade i en halvtimme vid en gatuhörna *L* 
Sen gick jag hem o Lina o jag gick en lång promenix.

Har inte hört ett ljud ifrån mr J än så det blir nog inget alls idag tyvärr :(  Men du ska veta att jag saknar dig himla mycket.
Johan ringde innan o han kommer inte hem förrän senare ikväll så jag har slängt in några chicky bits till mig o kokar lite ris. Ja jag vet jag åt det häromdagen men det är iallafall inte bara mackor.
Sen blir det Robinsson o efter det Survivor på 400. Fast känner jag mig själv så blir det säkerligen en massa zappande eftersom det är både Babben o Magnus Uggla samtidigt.


 så länge

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0