Dags igen...



Ja idag är det fredagen den 13 igen precis som förra månaden. Här duggar dom tätt *L* Fast nu får man vänta tills i november innan det är dags igen.
Vaknade tidigt imorse igen o hade jätteont så det var o ta en tablett igen o försöka somna om. Men inte lätt när man har svårt o röra sig. O såklart  lägger man sig åt det hållet man inte ska så himla typiskt.

Mr J o jag pratade igår om att ev om det funkade så skulle han komma o hälsa på men vi bestämde inget för det är det bästa så blir ingen av oss besviken.
Kl 8 kom det ett sms från honom att han tänkte ge mig besked tidigt att det är kört för honom hela dagen men att det är tråkigt för att han saknar mig. Men hjärtat jag finns kvar här o vi tar det en annan dag när det passar bättre.
Men gulligt av dig att du skrev....

Jag svarade o sen fortsatte jag o sova o drömde en massa. Sen gick jag upp för man kan inte ligga o lata sig hela dagen även om man har ont som faaaan *L*
Var tvungen att gå o handla lite på Netto o det enda som hände som var lite otur var att när jag skulle ta en plastpåse o lägga ner potatisen i så åkte hela hållaren ner. Men det kunde hänt var dag haha
Jag gick inom Kvantum oxå skulle köpa saft funlight wildstrawberry/melon den är så himla god. Det är smultron o melon. smaskigt.



Jag kör den i sodastreamern istället för deras äckliga essenser som är alldeles för sliskiga. O så är det mindre kalorixer i funlight. Sommarnyheten blir honungsmelon/persika låter himla gott oxå. Sen till hösten kommer äpple/kanel men det låter godast varmt isåfall.

Jag köpte filmen Rallybrudar till Johan oxå. Den verkar rolig o båda gillar rally så *L* Får se när vi får se den.
Ikväll är det fullproppat med program som alla fredagar men tyvärr är allt samtidigt så det är tur det finns replay både på SVT o 4an.

Tror aldrig vägen hem från affären varit så lååång. Tre stora kassar fy hundan vad tungt. Men så är det när man inte har körkort *L* o inte så bra när man har så ont i rygg o nacke. Ville ge upp 100 ggr ungefär men jag kunde inte bosätta mig där på gatan *L*

När jag kom in genom dörren så ringde Mr J så äntligen kändes allt bättre igen Då sket man i att man var helt slut o hade värk i fingrarna efter kassarna *L* Bara o höra hans röst o skratt gör att man blir helt mmmm.
Han hade lite paus mellan mötena o ville prata lite med mig. Gulligt hjärtat sånt uppskattas verkligen.
Men denna idioten säger alltid fel saker *L* men hoppas inte det förstörde något. Men du har lärt känna mig nu o vet att jag ibland säger saker utan att tänka *L*
Du var tvungen att gå iväg på mötet men du ringer igen när du kör hem. Så gissa vem som längtar *L*

Sen var det att packa upp allt man handlat o nu är det fika o vila, det behövs verkligen *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0