Fredag 27 mars



Det var inte min morgon idag precis. För det första kunde jag inte sova inatt tog jättelång tid innan jag somnade o sen fick jag ett sms från Patrik kl 7 att där var 3 dm snö o var kom det ifrån. Mitt svar var troligtvis från himlen *L*
Kan väl säga att jag var inte så intresserad av snö vid den tidpunkten. Hade svårt att somna om sen mådde inte alls bra :(  o lite över 8 kom nästa sms o det var ett av de där fredagssmsen som jag inte gillar. För även om vi inte hade bestämt till 100 % så känns det alltid tråkigt när du smsar att du inte kan komma ifrån idag heller.
Jag vet att du tycker det är lika tråkigt som jag men vad är där att göra, jobba måste du ju.
Tyvärr så råkade du ut för ett av mina gnälliga sms att allt var jobbigt osv o hjärtat det var absolut inte meningen.
Det var inte ditt fel att jag kände mig som jag gjorde.
Men som vi alla vet så kom där ett förlåtsms till dig lite senare *L* men du svarade bara tramsa som vanligt o att du oxå är glad för att jag finns. Tur att du är så förstående o står ut med mig vissa dagar. Men inte lätt när hormonerna hoppar omkring som guttaperkabollar i min kropp *L*

Jag gick en lång promenix o var nere om på Kvantum o köpte lite skinka till *L* gäller o passa på.
Sen var det hem o fika o fixa lite härhemma. Tvätt o dammsugning. Riktigt flitig om jag får säga det själv.



O så tömde jag diskmaskinen. Finns det nåt tradigare ??? Det är absolut lättare o sätta in i den *L*

Kl 16 kom Lina Lånehund *L* Var flera veckor sen hon var här nu så det ska bli kul. Hon ska vara här tills mån eller tis fm. Han visste inte riktigt.
Vi la oss i sängen o busade o lekte hon var riktigt på hugget idag men sen var hon likt en bebis somnade pang *L*
från 100-0 på några sekunder *L* Men go är hon *L*



Sen ringde älsklingen men det bråkade idag oxå så du fick ringa upp flera ggr. Det är så typiskt när man vill prata men det löste sig till sist o jag fick en lång mysig pratstund med dig. Vi var inne på många olika saker men det viktigaste var att du absolut inte var sur på mig  för det imorse o det är jag tacksam för. Är så rädd jag ska skrämma bort dig o det är det sista jag vill. Jag sa att här var två st som längtade efter att få pussa på honom *L* o då sa han att ja Lina pussade nästan mest när vi träffades sist *L* ja vem kan slå henne *L* hon är då inte blyg av sig *L*
O ja hjärtat jag vet att det är kärlek i dina kramar, kyssar o ögon med. Det känns så du behöver inte oroa dig.
Ja som du sa idag det är konstigt att det blev som det blev. Att känslorna för varandra bara blivit större o större.

Vet egentligen inte vad som var meningen men detta blev absolut bättre o jag ångrar ingenting. Ibland vill ödet annorlunda *L* Men önskar att många saker var annorlunda men men Som du brukar säga man vet aldrig. Men jag är glad för det jag har o för att du älskar mig o jag kan inte annat än att älska dig.




Vi får se vad som händer i helgen men kanske kommer du på söndag men jag tar inte ut nåt i förskott men visst hade det varit jättemysigt. Tror vi behöver det bägge o sen åker du snart så :(
Blev glad att du sa att jag inte skulle oroa mig för en sak. Men det är svårt att inte tänka på det. Får väl förtränga det eller nåt *L*
Hoppas vi hörs idag lördag som du lovade . Två helger nu har ju varit tråkiga med bara sms men det är klart bättre än ingenting alls.


Kvällen har varit bra annars. Det var den vanliga fredagsmaten fast det var ett tag sen nu. Alltså schnitsel *L* o det var jättegott.
Blev tv som vanligt under tiden. Jerry Springer o det var lika idiotiskt som vanligt *L* var hittar dom alla knepiga människor haha
Sen blev det såklart Lets Dance o JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa Magnus o Annika vann..Härligt.. Det var det bästa som kunde hända. Visst var Laila kanonbra ikväll men hon har inte charmen som Magnus har. Så massa GRATTIS till er nu. Det gjorde ni jättebra :)



Vi zappade över till hockeymatchen flera ggr men jag tror inte det är lönt att du tar med mig på match hjärtat *L* 
När det hade gått 17 min av första perioden o inget hänt så sa jag att nu hade jag gått hem *L* jag fattar inte tjusningen med den sporten alltså *L* men jag hade såklart velat se dig när du spelar *L* det är skillnad *L* Hoppas du börjar med det igen för det tror jag du hade behövt. 
Jag satt o tjattrade om olika saker med hockeyn, frågade en massa. Johan trodde nog inte jag var klok haha 
Varför gör dom så ?? jobbar dom annars  ( vilken fråga alltså haha ) hur gammal är man när man slutar spela osv
Iallafall så vann Rögle efter många om o men *L*  Så nu sprang väl Södertäljes tränare iväg o surade igen *L*

Sen satt jag o glodde på Big Brother o Linda Rosing tar priset alltså *L* Så fort hon hamnade på den fattiga sidan så fick hon panikångest o hjärtklappning o allt vad det var det hade hon minsann inte när hon låg o glassade sig i solariet eller drack o åt gott på rika sidan o hånglade med Micke. Men det är klart är man van vid Stureplan så är det inte så lätt o leva i fattigdom *L*

Nu ska Lina o jag gå o lägga oss o det skulle vi gjort för länge sen. Klockan är snart halv 3 o kl 8 är det uppstigning för då är det Biggest Loser *L*
Ska krypa ner o tänka på mitt hjärta. Längtar efter dig.
Miljoner nattikyssar från Din Tramsa *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0