Fredag igen...



Egentligen  är det söndagkväll nu men jag har inte fått skrivit nåt här på hela helgen så jag får skriva lite om varje dag nu istället o det går säkert lika bra :)

Mr J ringde redan 10 över 16 i fredags. Det kan vara skönt för honom att komma hem i tid nångång.
Jag sa han kunde komma hit för kaffet var färdigt *L* men han hade druckit så mycket kaffe så han ville hellre ha mina melonkyssar. Ja vem vill inte ha det *L* alltså ge dig dom *L*
Jag satt o fikade o hade köpt en päronbiskvi för jag blev så sugen på det o jag sa det till J. Sa att det var mums men egentligen alldeles för sött för mig. Då sa han att det passar mig för jag är söt som en haha du e för go hjärtat. Inte dumt o bli jämförd med en päronbiskvi *L*



SER ni likheten eller *L* Ja så grön är jag i ansiktet när jag är illamående allt som oftast men man har ju anledning till det.
Sätter in en bild på mig oxå. SÖTNOSEN haha NOT Men jag är snäll mot gamla o barn *L*



Det är så kul med dig oxå för när jag säger att fyyy jag är så tjock, åhhh jag har blivit så fet. Så säger du. Du det syns inte du är så fin. O sånt gör att man blir glad även om man vet att man gått upp några kilon men att du tittar inte på det i vilket fall som helst. Du SER mig.
Det var kul när jag sa att Johan har tur  o du svarade meddetsamma ja det har han. Att han bor med dig sa du då *L* o det menade inte jag precis haha men tack ändå. Du är välkommen o bo med mig precis när som *L*
Det var ett mysigt samtal o det är bara tråkigt att det är helg o då brukar det inte bli så mycket prat tyvärr.
Men det var skönt o få prata med dig en bra stund. O dina ord värmer mig. 
Jag sa du skulle vara i mina tankar hela tiden o det sa du att jag skulle vara i dina med. Mmm  inte dumt alls.

Jag fixade mat sen blev chili con carne o sen blev det tv hela kvällen. Zappade mellan Lets Dance o Så ska det låta. 
O Magnus var verkligen kanon idag. Jättekul att han fick 40 poäng idag på buggen det var han verkligen värd. O äntligen åkte Elisabeth ut inte en fredag för tidigt haha Annars hade det varit skam på torra land.
Såg en svensk film sen om nätdejting o om allt som kan hända. Var väl inte den bästa film jag sett men klart sevärd.
Men herre min gud vilka idioter hon träffade o det är väl oftast så IRL tyvärr. Alla kan inte hitta ett guldkorn som mig *L* Det absolut bästa som hänt mig. Du är finast hjärtat. Sen finns det dom som man trodde var nåt att ha iallafall som vän men nä tydligen inte. Men men. Var tydligen mest skitsnack det du sa sist det märker man nu. 

Blev sängen sen o det var skönt eftersom jag hade så fruktansvärt ont i nacken. Så tablett o marsch i säng *L* 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0