Härligt....

Att vakna upp o det är fint väder ute o solen tittar fram. Kan man bli annat än pigg *L* Inte så svårt att komma upp ur sängen då *L*
Har precis duschat o med musik på fullt ös så gick det hur lätt som helst *L* Tingeling tingeling *L*
Ska klä på mig nu o sminka mig o sen är det träff med damerna kvart över 9. Det är ju torsdag så det är trivselcafe.
Får se vad det blir av det idag men det blir väl en massa prat.

Inget sms från Mr J än men det kommer kanske annars får jag vänta tills han ringer i eftermiddag. Men hjärtat du ska veta att jag lääääängtar efter dig. O hoppas du har en bra dag. SMACK

Jag skriver mer senare
Många Morgonpussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0