Härligt....





Jaaaa äntligen få vakna upp o det är en sol på himlen. Verkligen skönt för är det nåt man behöver när man mår dåligt är solen för att då känner man sig lite piggare :) Men tyvärr den lycka som varar för evigt *L* för solen går i moln hela tiden men det regnar iallafall inte o skönt är det.
Sov gott inatt var inte uppe en enda gång o det var skönt för det stör sömnen så mycket med en massa rännande om nätterna. Drömde lite alltmöjligt o pratade bla med min vän o fick sagt vad jag ville så thats it *L*

Inget sms på vanliga tiden imorse o inget än men hoppas att han snart ringer om han hinner med det . SAKNAR dig hjärtat o hickar du så vet du vem som tänker på dig *L*



Mamma ringde o pratade bort en stund o man fick höra lite nytt om vad som händer i stora världen. Inte ofta man kommer utanför denna kommunen ju *L*
 Nu sitter jag o dricker kaffe o käkar macka o någon ligger o trynar i sängen här *L* hon e så himla go.
Blir en låååång runda sen i solen ( om där e nån ) o om jag mår lite bättre.

Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0