Ingen lust....



Nu är det söndagkväll ja snart är det natt till måndag t om o jag har inte skrivit nåt sen i torsdags eftersom jag inte alls känt för det eller mått så särskilt bra så det har varit lika bra o låta bli. Men jag ska försöka få till lite nu vad som hänt dessa dagarna. Får börja med fredag.

Ja som ni ser på bilden så var fredagen inte alls bra o jag var jättenere. Mådde illa hela torsdagskvällen. Vaknade flera ggr på natten o måde jätteilla o allt snurrade o sen på morgonen var det likadant men jag hade satt klockan tidigt o pallrade mig upp för att jag ville verkligen träffa Mr J. Jag duschade o precis när jag var färdig så kom det ett sms kvart över 8. Det stod att han vatt på jobb sen kl halv 5 men att det ändå sket sig o lite svordomar på det.
Jag kan väl säga som så att jag kände precis som all luft gick ur mig o jag stortjöt. Kändes som allt bara kom fram som jag hade inom mig o jag la mig på sängen o bara grät tills jag somnade om. Jag blev så besviken o ledsen o det känns som att det aldrig blir nåt mer även om jag vet att jag har fel i det men just då kändes det precis så o det gjorde så ont. Men jag vet att du oxå blev besviken o hade velat.

Mamma ringde sen o vi bestämde hon skulle hämta upp mig så skulle vi åka o handla o sen skulle jag ha Kasper så jag gick upp o fixade till mig. Sen var vi iväg 1½ timme.

Vid 2 tiden kom Lina o sen skickade jag en bild av mig till Mr J . Ett nytaget på mig o jag skrev att här kom en bild på eländet o att han inte missat nåt idag men fick svar sen att han blev jätteglad för bilden o att han missat massor o saknar mig.

Han ringde sen vid lite över fyra o det var jätteskönt o prata med honom. O han bad om ursäkt flera ggr men han kan inte hjälpa att det inte funkar hur gärna han än vill. Hans jobb är oxå viktigt o som det ser ut nu på hans jobb så händer det massor av tråkiga saker så det är inga roliga uppgifter han har.
Visst blir jag jätteledsen att det inte blev nåt denna gången heller o jag känner att nu får det bli när det blir . Som han sa att nu bestämmer vi inget utan ser han att det finns en lucka så ringer han o funkar det då så. Fast vi sa att vi ev träffas på onsdagkväll o det hade varit jättemysigt. Längtar efter dig ju.
O jag är glad att du hade valt bort snuset framför mig *L* men nu har du ju den turen att jag gillar snuslukten så det är ingen fara. Snusa på *L*
Du sa att jag får stå ut med mycket hela tiden när det gäller dig o mig men jag vill o du betyder mycket för mig så jag vill inte bli av med dig o det gör väl att man biter ihop väldigt ibland.
Känns oxå skönt när du säger att mitt skratt är så skönt att höra o att det får dig att må bättre *L* Så känns det ofta för mig oxå när du skrattar så hjärtligt.
Du sa du skulle ringa på lördagen. Jag skulle höra av mig när jag kom hem.

Det blev middag sen o det blidde panerat fläsk o löksås o det var inte alls dumt. Kollade på tv hela kvällen o det blev Lets Dance o Charterfeber som alla fredagar. Sen blev det att gå en lång promenix med hundarna o det var skönt.
Kom in lagom till resultatet av Lets dance o det blev Carl-Jan som fick lämna denna gången men det var orättvist för denna gången var Elisabeth ännu värre än förra gången. Så nu får vi hoppas att hon åker ut nästa vecka annars går skam på torra land.

Jag var jättetrött sen o det blev sängen....
PUSSSSSSSSSSSSSSSSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0