LÅÅÅNG Väntan över....



Vaknade tidigt imorse ja den var nog lite i sju o jag hade en sån konstig känsla i kroppen. Jag väntade väl på det där smset som jag inte vill ha egentligen o jag tror aldrig att tiden gått så sakta som just då.
Några minuter över 8 kom det o det var väl vad jag trodde tyvärr. Att du inte fick det att funka idag att du mådde helkasst o inte visste hur du skulle få rätt på allting. Men att du älskar mig o att jag inte ska glömma det.
Jag bara svarade Snälla ring mig. Det är absolut lättare att prata i telefon än att smsa som oftast kan bli missförstånd det har vi sett alltför många ggr.
Det dröjde nästan en timme innan du ringde o jag sa att jag kan släppa dig eftersom jag inte vill vara i vägen för dig men absolut inte sa du. Att det inte är jag som gör att du mår dåligt tvärtom. Jag får dig att må bra. Sånt känns skönt att höra. Jag sa att jag tror att vi bägge hade behövt att kramas o få känna närhet o helt plötsligt sa han. Jag kommer, jag skiter i detta här nu. Jag blev paff o det kändes bra att han gjorde detta för mig. det var alldeles för länge sen vi sågs ju så kramarna o pussarna är välbehövliga kan jag garantera. Medicin för själen.
Han skulle bara fixa lite saker sen kom han men han skulle på möte i eftermiddag så han var tvungen att köra tebax sen. Men som han sa att en liten stund är bättre än inget alls o jag kan bara hålla med.
Han skulle ringa när han närmade sig.

Jag gjorde mig iordning o klockan tickade på o jag började tvivla. Allt kan hända ju. Att det blivit nåt extramöte eller nåt. Men då ringde han o var nära mig. Då började det kännas i magen ska jag säga. Då kom de där berömda fjärilarna. Kändes som första gången *L* O så sa han att tyvärr var han tvungen att köra redan vid halv 1 igen o då var klockan lite över 11 så det blev lite ridå där men jag är glad för var minut .



GUD vilken känsla när han kom in genom dörren. WOW o jag retar mig för jag hade bestämt mig sen länge att jag skulle krama honom med en gång o inte gå undan o vara blyg som han säger jag brukar göra *L* O vad gör jag haha joo går undan men det tog bara några sekunder så var jag i hans famn o 74 LÅÅÅÅÅÅNGA DAGAR var över. Älskade hjärtat vad skönt det var även om man får stå på tå haha o första pussen  var bara såååå MUMS.
O sen var det inte lätt att släppa för någon av oss. Så både kramar o pussar blev det massor av. UNDERBART.
Du var så go när du inte ville släppa mig utan kramas hela tiden ja inte för att jag ville bli släppt. Kunde kramat dig än *L*
Vara nära dig är himmelrike på jorden o du var så fin idag som alltid. o Sexig till max du klädde verkligen i dom kläderna. Vi drack lite kaffe fast inte så lätt när man vill vara nära hela tiden o skönt när du oxå säger att du vill kramas o känna min närhet. O timmen vi hade var underbar på alla sätt *L* men det håller vi för oss själva *L*
Men det är härligt att mysa o prata om allt o vette sören om inte Lina pussade dig mer än vad jag gjorde *L*

Sen kom det oundvikliga tyvärr o det är alltid lika tråkigt o jobbigt men idag extra svårt o ja jag vet att jag ser ut som en ledsen hundvalp o du kände dig som en sa du men det är inte lätt. O nu får vi ta dagens J-ord ju *L* romantikern när det väl gäller *L*  Dina ord sa verkligen en massa "Det känns tomt nu att gå ungefär som att man ska äta en trerättersmiddag o bara får förrätten " Klockrent hjärtat *L*
Sen värmde det oxå när du kramade om mig o sa Tack Susanne för att du finns. Jag tackar dig oxå hjärtat o tack för en helt underbar stund som jag ska bära med mig nu i hjärtat tills nästa gång vi träffas. Älskar Dig mest av allt.

Känslan när du går ut genom dörren går inte att beskriva men ont gör det i hjärtat. O man kan verkligen svära över att du var tvungen att ha ett möte men ditt jobb är oxå viktigt *L* Men hoppas vi kan träffas snart igen.
Du ringde efter en liten stund o vi pratade om ditten o datten o jag tror o hoppas att det kändes lika bra för dig idag men det är klart att du sa ju att det hade varit värt att komma om det så var för 5 minuter.
Det värsta var bara att jag har sååå ont i huvudet o mår illa nu o det är inte alls kul bara jobbigt. Men det går väl över igen. Kändes bättre när du var här men som det står längst upp Din kärlek är den bästa medicinen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0