Lördag 7 mars



Sov länge eftersom jag var helt utslagen kändes det som o jag hade Lina som huvudkudde nästan. Hon låg under min kudde på nåt vis *L* hon är rolig det lilla livet. Blir tomt utan henne hon ska åka hem imorgon :(

Brorsan ringde så vi pratade bort en stund o sen gick jag upp o då kändes det lite bättre så jag försökte få i mig lite mat o sen åkte vi o handlade en snabbis. mer gardiner nu till tvrummet o så var vi på Kupan ( röda korsets secondhand) o jag fick tag i en vit blus jag kan ha när vi sjunger med kören. Jag hatar vita kläder men vi måste ha vitt upptill. O den blidde billig bara 30 kr. Köpte en Lila skjorta oxå o två andra saker så det blev 120 kr billigt o bra.

Började må illa igen o det var tur jag fick komma hem igen.


Det hade kommit ett sms ifrån Mr J han mådde inte så bra idag. Blivit för mycket rödvin igår så han hade huvudvärk *L* trodde bara det var käringar som fick det *L* o han hoppades att jag mådde lite bättre idag. O så de goaste miljoner kyssar. Mmm finns ingen i hela världen som har så goa kyssar som han.

Jag pratade med mamma en stund sen i telen o sen fick jag ta det lugnt för det kändes inte alls bra. Kollade lite på replay,  Det Okända sen i onsdags.
Flera ggr idag har jag blivit helt svimfärdig o fått hjärtklappning. Inte alls bra. Hjärtklappning ska man bara ha när man får se dig hjärtat o få känna dig nära *L*


Så denna kvällen blev inte heller nån höjdare. Suttit i fåtöljen o kollat på tv o det blev Andra chansen o de jag ville skulle gå vidare gjorde det inte såklart. Jo Snälla Snälla för den växer för var gång man hör den o det verkar som den gjort det hos många av det svenska folket .
Sen tittade jag på en av mina favoritfilmer som jag sett ja vad ska vi säga mååånga gr *L*



Min stora Kärlek. Den är lika bra var gång o den tar verkligen upp ett stort problem som det tyvärr finns allt för mycket av. Att folk bara tittar på ytan o inte ser den inre skönheten. Filmen är både rolig o charmig.  O slutet gott allting gott *L* 
Så även om jag är fet ful o äcklig så har jag kanske en inre skönhet nånstans o jag har iallafall ett stort varmt hjärta.

Jag ska försöka lägga mig snart o se om det går att sova. Vill bli bra igen o inte ha det såhär.
SAKNAR hjärtat för har inte hört mer ifrån honom idag men hoppas att vi eventuellt ses i drömmen *L*

Miljoner nattipussar

PS Nu spelar dom din låt igen hjärtat på radion. What a wonderful world....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0