Lördagförmiddag




Kan väl säga att jag inte var den absolut piggaste imorse när jag blev väckt 10 i 8 men alltid mysigt att bli väckt av pussar även om det bara är Linapussar men dom e inte så dumma eller hur J *L*  Det skönaste är att hon har varit lugn o inte flyttat sig halva natten som hon oftast gör första natten utan hon la sig stilla o somnade kvickt så vi var två *L* Skönt att det funkade att somna snabbt för det kändes att jag behövde sömn.

Iallafall så gick jag upp o tittade på Biggest loser o sen körde Johan men han var snäll o köpte frallor innan så sen blev det kaffe o fralla o förmiddagstv i lugn o ro *L*

Blev lite av varje Tyra, Miami Ink o intervju med Magnus o Annika på tv4.
 
Har suttit o kollat mina mail nu o lyssnat på Melodikrysset o de spelade Sockiplast med Björn Rosenström. Finns det nåt fulare än sockiplast alltså *L*  Minns att man alltid skulle ha såna på dagis o på gympan i lågstadiet. Ja de var säkert praktiska men ack så fula.



Men dessa är fina *L*Men dom är ju ROSA *L* så de hade jag t om kunnat ha nu *L*


Blir snart en lång runda med Lina. Vädret är väl lite si o så men det får gå ändå *L* Känner mig relativt pigg idag o jag har till o med gått o sjungit en massa här nu. Måste öva inför morgondagen *L* Ska bli jättekul att få sjunga med så många o med Py såklart.


Det är marknad i Sjöbo idag men jag tror jag överlever utan. Tråkigt o gå själv. Så det blir en promenix o sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Lina o jag är ensam hela dagen o säkert långt ut på kvällen. Johan hjälper sin brorsa Kalle att flytta idag. Han ska flytta från Ljungbyhed till Lövestad.

Inget från Mr J än men hoppas det kommer nåt sen. Saknar honom mycket o du är i tankarna.

Skriver mer sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0