Måndag 16 mars





GRATTIS  Farfar på din stora dag ! Ja det är idag du fyller år egentligen så grattis till dina 91 år idag. Hoppas du fått en jättebra dag idag med *L* Ja folket på Stillet har säkerligen haft det bra idag för du skulle bjuda på tårta o likör *L*
Jag tänkte inte skriva så mycket nu för jag är jättetrött o känner att sängen kallar för fullt.
Var hos doktorn imorse o det var ingen höjdare men var tvungen att gå. Fick ta en massa prover oxå så nu får vi se om man överlever eller man ska skriva Vita arkivet .
På hemvägen pratade jag med Jonas i mobilen o det blev ett långt samtal o det kändes bra eftersom det inte blir så ofta numera tyvärr. Så tack vännen för samtalet .
Fikade när jag kom hem o tog det bara lugnt. Mådde inte så bra.
Inget sms från Mr J på hela fm så jag skickade ett foto på eländet här o skrev att någon tänker på honom.
Kom ett svar 16.20 där han tackade så mycket o att jag inte anade hur glad han blev för det o att det var ljuspunkten på en för övrigt jävlig dag. Skönt jag kan göra nåt för dig hjärtat så tacka inte.
Jag väntade på att han skulle ringa när han körde hem men det hände inget :(  Efter en timme skickade jag mina frågetecken o efter en stund kom där ett sms att jag tydligen inte fått hans sms o han undrade när jag kom hem ikväll.
SUCK jag saknade honom ju o ville höra honom. Känns som en hel evighet sen.
Kände inte alls för att gå o sjunga ikväll men det är ett måste nu när vi snart ska ha konserten.
Vi började 19 o slutade 20.40 o det är minsann jobbigt man blir jättetrött men nu sitter snart låtarna som en smäck *L*
Jag satte på min mobil när jag kom ut  o då var där ett meddelande från Mr J att han ringt flera ggr men att han inte kunde ringa mer ikväll. SÅÅÅ typiskt det var bara några minuter efter att han ringt . Men där är inget att göra . Han skrev att han saknar mig o att han ringer imorgon. JAAAAAAAAa det måste du för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. LÄNGTAR efter dig så jag döööööööööööööör. Så vet du det *L*

Käkade lite fläskfilegryta när jag kom hem o såg Spårlöst  o det är alltid lika snyftigt.  Sen skulle jag lyssna på Karlavagnen som skulle handla om dansband men det är nån jäkla hockey så det blev inget med det programmet idag, typiskt.

SÅ nu har jag tänkt att gå o lägga mig istället o lyssna på nattradion. Ligga o fundera lite o förhoppningsvis drömma gott om mmmmmmm

Många Nattipussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0