Måndag 23 mars



Ny vecka o som sagt hoppas det känns bättre denna veckan. Har problem med att sova på nätterna nu oxå o det är ingen hit att bara ligga o vrida o vända sig. Sen är man trött hela dagen.

Det kom inget morgonsms från Mr J heller så det var ingen bra start på dagen.

Var tvungen o gå o handla lite o idag blev det Kvantum. Denna veckan har dom den griljerade skinkan för 9.90 hg o den är så himla god så jag var tvungen att köpa några hekton. Jag köper alltid tunna skivor av den o lägger på mer o det blir jättegott. Blev god gurksallad till oxå. Man måste äta trots att man mår illa även om det ibland känns som man tvingar sig i maten. Det blev falukorv oxå för jag hade tänkt ha ugnstekt falukorv o potatismos till kvällen.

När jag kom hem så blev det fika o sen vid 14.30 så ringde du äntligen. Att höra din röst var det bästa på länge o jag vet inte men helt plötsligt rann tårarna o allt släppte. Förlåt men ibland behöver allt komma ut o det var inte meningen att du skulle skämmas men tack för alla dina goa underbara ord. Att höra att du älskar mig är underbart skönt o var aldrig rädd att jag ska gå för det händer inte överhuvudtaget även om man får bita ihop väldigt ibland. Men jag vet att du inte gör dumma saker medvetet o du säger att du inte vill göra mig ledsen att det gör ont i dig. Men vi vet bägge hur svårt det kan vara o ha det såhär. Kan bara hoppas det blir bättre. Dessa månaderna har inte varit nån höjdare pga mycket men bara o kämpa på. 
Jag är iallafall glad att du finns för mig o ger mig så mycket kärlek som du kan.

Du ringde en gång till sen när du körde hem o då kändes allt bättre. Du skulle ev ringa senare ikväll igen om det funkade. 

Det var en ledig måndag från kören o det kändes lite konstigt att inte gå iväg men skönt oxå när man mår såhär.
Så jag fixade middag o sen blev det tv för resten av kvällen. Men fick som vanligt gå in på replay sen eftersom vissa program går samtidigt o man kan inte se på allt *L*
Det kom ett sms vid 19 att det inte funkade att ringa men jag hade ju fått höra dig två ggr så det var inte så farligt *L*

Efter tv:n blev det dator o det jäkla kallespelet. Jag kommer aldrig vidare från en fet stor höna. Minns inte hur man gör var flera år sen jag spelade det sist. Sååå frustrerande..Dagens I-landsproblem va haha
Kom inte i säng förrän sent. Kan lika bra sitta uppe o göra nåt som att bara ligga o vrida o vända mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0