Måndagkväll



Ja det kändes ungefär så för mig ikväll. Varför ska man behöva känna sig såhär. Varför kan man inte resa sig upp på morgonen från sängen o säga GUD vad skönt livet är o så skönt att jag mår bra idag. Tror man hade behövt det istället för att känna efter en massa.
Iallafall så är jag ledsen att någon inte finns för mig o undrar hur jag mår, om det blivit bättre. Jag vet att det inte är lätt när man själv mår kanon o livet leker men jag finns här varje dag t om lördagar o söndagar.

Ja jag vet att jag inte är på det allra bästa humör men jag har det jobbigt just nu o då kommer allt man har inom sig o bättre få ut det än att sitta o hålla saker inom sig.
Jag blev så himla ledsen när där kom ett sms vid 16.30 att Mr J skulle ringa senare men att han inte kunde just då.
GRRRRRR att han kan ha så svårt att minnas att jag sjunger på måndagskvällar det är nästan bara måndagar jag gör nåt ju. Kan man köpa komihågpiller på apoteket till honom *L* tror han behövt en burk med minst 200 piller i *L*

Just som man behöver nån som mest o prata med så ringer dom inte är det inte typiskt alltså. Mitt sms tebax var väl inte det vänligaste o jag var bara tvungen o fråga om detta var slutet eller ??  Men som vanligt så blir ju denna människan här ångerfull efter några minuter o skickade ett förlåt. 
Där kom ett svar sen att jag är en tramsa *L* att det tar inte slut förrän jag vill o att han totalt glömt att jag skulle iväg ( se där har vi det *L* ..piller direkt *L* ) o att jag skulle höra av mig när jag kom hem. 
Mitt svar var att får jag bestämma så tar det aldrig slut utan är början till nåt underbart fint o ja jag erkänner jag är en tramsa men det är inte lätt när man längtar efter någon så mycket o inte får prata på flera dagar plus att man har en annan viss herre i tankarna som fördärvat en massa av min tilltro till det manliga könet egentligen. Men jag vet att du sagt xxxx antal ggr att du inte lämnar mig o jag vet jag ska lita på dig. Vi har nåt speciellt mellan oss o det ska inte fördärvas av mina idiotiska saker.

Jag gick till församlingshemmet 17.30 o vi började öva o det lät fint o kl 19 började det men där var dåligt med folk tyvärr. Det kom ca 45 personer plus att vi var 21 st i kören. Men det var jättefint program o kul. Vi sjöng låtar från hela kyrkoåret så vi sjöng från advent till advent. Så det var  vårsånger o sommarsånger o just vintersånger. 
Sen var det kaffe med hembakat 5 sorter o lottförsäljning o bröd/kakförsäljning. 

Jag var hemma igen lite över nio o smsade till J då o sen gick Lina o jag ut en promenix o sen tog jag en macka o kollade på replay o det blev halv 8 hos mig o Familjen Annorlunda.
Ingen hörde av sig o jag la mig tjugo över elva för jag kände mig jättetrött då. O det var skönt att krypa ner i värmen hos Lina. 

PÖSSSSSSSSSSSSSSSss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0