Mitt Liv I En Plastbubbla



Ja så har det känts hela helgen så jag har inte orkat alls att skriva här. Inte känt alls för det. Känts som jag gått omkring i en stor plastbubbla o hur kul är det ?? Nää inte alls om du frågar mig. Roligare kan man ha det *L*
Men det är inte lätt när man mår som man gör o dom här tabletterna var då ingen höjdare men det blir kanske bättre.
Jag mår illa hela tiden ( ännu mer än innan men det har ju sina orsaker) o magen gör uppror konstant hela tiden. Vi får se vad läkaren säger den 6 april.

Så denna helgen är inte mycket att skriva om. Hoppas bara nästa blir bättre. Det har varit mycket tv, vila o ensamhet.


Mr J ringde aldrig på fredagen men han skickade ett sms att han saknade mig som fan o att han skulle ringa senare på kvällen. Men näää det samtalet somnade han nog ifrån *L*

Men han har smsat flera ggr hela helgen o det blir jag glad för. Alltid mysigt att höra att man är saknad. O jag saknade dig oxå jättemycket. 

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0