Något kallar...



Kan det vara sängen *L* Ja det känns verkligen så. GÄSP men sen blir det som vanligt när jag väl kommer in i sängen så poof KLARVAKEN. Jättejobbigt men inte mycket att göra åt saken. Ska iallafall försöka sova. Så det blir ett kort inlägg bara. Bättre än inget alls *L*

Lina är här fortfarande så det blir hämtning imorgonbitti istället kan jag tänka mig så klockan ringer vid 8.
Sen ska jag bort kl 10.30 så jag hoppas han kommit innan dess.

Kören gick kanonbra idag måste säga att Birgitta som vi har nu istället för Ingrid är jättebra o allt går så smidigt o inte en massa tjafs. Vi övade inför påskdagen o alla sångerna satte vi med en gång o det är tur för vi har bara en träning till innan det är dags. Vi fikade idag oxå o Gun-Britt hade gjort smarriga kakor *L*
Slutade vid 20.30 så idag var man hemma tidigare. Skönt.
Kollade på CSI o sen har jag kollat lite på replay på datorn. Halv 8 hos mig o sen skulle jag se Familjen Annorlunda men det funkade inte så jag gick in på SVT o kollade på Grillat med Anna Book o Tonårsliv istället.

Mr J  ringde inte idag men jag fick ett sms kvart i elva att han sovit hela dagen o att han saknar mig. Kan bara säga detsamma. SAKNAR dig så det gör ont men hoppas vi hörs imorgon/idag. Ditt skratt hade gjort underverk kan jag lova *L*

Ska gå o drömma om dig nu får jag hoppas *L*

Miljoner Nattikyssar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0