Nära döden....



Såhär kändes det igår efter att äntligen fått träffa dig. Det bubblade i hela kroppen o det kändes så himla skönt även om det inte var så lång stund. Det var LYCKA...
Men det kändes inte bra annars i kroppen o jag gick o vilade mig o väntade på att du skulle ringa. O det gjorde du vid 17-tiden o jag lät nog himla ynklig när du ringde. Men det var skönt o höra dig igen även om det inte var så lång stund emellan. O du höll med mig att det var underbart o träffas. Underbart men kort *L* Alldeles för kort. Men vi får se till o träffas snart igen så det inte blir några 74 dagar emellan igen. Men du åker om en månad o jag gillar det inte o ja du vet varför. Kommer vara de värsta 13 dagar i mitt liv känns det som. Hoppas de kommer o gå jättefort.
Hoppas vi kan göra vår lilla tripp snart oxå o som du sa idag så hade det varit så skönt att kunna träffas utan att tänka på tiden o jag är beredd att hålla med. Garanterar att vi får jättekul *L* o mysigt framför allt.
Du var tvungen att gå in för du skulle göra dig iordning inför kvällen o jag sa att jag kommer o ha dig i tankarna hela tiden o det skulle du ha med mig oxå *L* Du sa du skulle smsa innan du la dig men men *L*

Jag började må värre o värre o min mage var i uppror hela kvällen/natten. Trodde jag skulle dö så dåligt som jag mådde. Visste inte var jag skulle ta vägen. Jag frös o svettades om vartannat o det kändes som magen vändes ut o in. Vilket helvete. Helt slut som människa alltså. Så kvällen var ingen höjdare precis o det blev inget större tvtittande eftersom den mesta tiden var jag inne på toaletten. Då önskade jag bara att jag hade fått krypa in i din famn igen o bara få koppla bort allt det onda.

Det kom inget sms heller o jag la mig vid halv 2 o det tog evigheter innan jag kunde somna eftersom det gjorde så ont.

Men förutom allt det onda så var detta den bästa dagen på länge o det tack vare dig älskade hjärtat. Tack för att du finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0