Nattidags...



Är på väg till sängen nu men tänkte skriva några rader. Blir tomt inatt utan Lina i sängen. Hon kryper alltid ner i min säng när jag går dit o sen ligger hon där hela natten. Så det blir inte lika varmt i natt för hon är verkligen en bra värmekälla *L*
Känner mig jättetrött så det ska bli skönt o krypa ner. Ilamåendet har suttit i hela dagen o jag la mig o vilade en timme i eftermiddags medans jag väntade på att mr J skulle ringa.
Men han smsade vid 10 i fem att han satt i möte o sen var han tvungen att rusa men hoppades att han kunde ringa under kvällen eftersom han saknar mig massor.
Ja jag blev besviken för jag hade verkligen hoppats att få höra hans röst.

Jag fixade middag sen o det blev korv o potatismos o rårivna morötter o de vanliga tvprogrammen.
Nästa sms kom kl 18.40 o då skrev han att han började må dåligt igen o var ledsen att han inte orkade ringa. Att han känner sig helt otillräcklig o så att han älskar mig, han lovade att ringa imorgon.
Jag förstår att du inte orkar ringa när du mår dåligt o känn dig inte otillräcklig. Vi vet båda att du gör så gott du kan o det kan inte hjälpas att det blir som det blir. Men dina ord värmde o jag ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta, glöm aldrig det.
Vi får hoppas det funkar att ringa imorgon o jag garanterar att någon längtar snart ihjäl sig *L*
Men det viktigaste är att du blir frisk igen...

Nä nu ska jag krypa ner i sängen o tänka på mitt hjärta.
In Dreams...

Miljoner Nattikyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0