Ny månad




Så ja då var det tid för att skriva mars o en ny månad är på intågande. Skrämmande vad tiden går fort alltså.
Sov relativt gott inatt men vaknade några ggr men somnade om fort. Sov till halv 10 o det var jätteskönt.
Blev varm choklad o fralla till frukost o LA ink. Inte alls dumt.
Lite över 10 kom det sms från Mr J där han hoppades allt gick bra igår o att han varit hos kompisar hela kvällen o att han skulle ringa under dagen. Jag svarade sen att jag skulle iväg o att jag skickar sms när jag är hemma.

Pratade med mamma o bestämde vi skulle träffas i kyrkan lite i fyra o sen ringde jag till Majbritt o bestämde med henne 20 över tre. Tar ca 20 min att gå upp till kyrkan.

Det blev Jysk sen o köp av nya gardiner till stora rummet . blev fina panelgardiner. Blev ett helt nytt rum *L*
Blev fem meter tyg av ett jättesnyggt rosa tyg så det blir att sy ett par panelgardiner till mitt rum oxå.

Sen stack vi till mamma o fikade o Rickard o vovvarna var oxå där. Sen hem o göra sig iordning o sen hämtade jag upp Majbritt på vägen.
Där var många i kyrkan o det var en kör ifrån Värnamo ca 60 st o det blev många fina melodier. Varade i ca 1½ timme. Sen var det att knata hemåt igen.
Blev mackor till middag men nu var skillnaden att det var till Miami Ink *L* 
Fick sms från Mr J att dom fått besök o han hoppades att dom gick snart annars fick han ringa imorgon. Han saknade mig oxå skrev han. Ja vem saknar inte :(  är så tomt.
Jag svarade att han behövde inte offra sig ikväll o ringa utan vi kunde höras imorgon. Att mamma skulle komma o hämta Kasper o sen skulle jag lägga mig  ( som inte blivit av än ) men att han gärna fick skicka ett nattisms ( som inte kommit heller )

Mamma kom vid halv 9 o vi fikade o snackade en stund . Vi bestämde att Kasper skulle vara kvar tills imorgon eftersom mamma ska jobba hela dagen imorgon.
Sen har jag suttit lite vid datorn o på en sida såg jag att man skulle googla sitt namn o skriva är efter o då fick man upp olika saker *L* o då skulle man ta de första sex stycken.

Susanne är en riktig tekniknisse
- hmmm skulle inte tro det va haha jag o teknik går inte hand i hand om man så säger *L*

Susanne är redo för stora scenen - absolut det är jag väl alltid haha

Susanne är gräsets bästa vän - haha denna var bra . Men då får det nog bli en gräsare isåfall för jag klipper aldrig gräset så *L*

Susanne är en kul en - ja det får vi verkligen hoppas att folk tycker *L*

Susanne är sverigens enda kattpsykolog- Skulle inte tro det nä *L* jag o katter never . I LOVE DOGS !!!!

För Susanne är varje dag en seger- ja ibland känns det verkligen så . Man försöker att må så bra man kan men ändå funkar det inte alltid men jag har fått ett nytt liv som jag är evigt tacksam för så varje dag är en SEGER.


Nu är det dags för sängen för nu har tiden bara sprungit iväg igen o kl är snart halv 2 o jag ska upp kl 8. Så det är bäst att jag går o stänger mina melerade nu. O om några timmar får jag äntligen prata med mannen i mitt liv igen.
LÄNGTAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0