Onsdag 11 mars



Så nu har vi kommit på rätt dag igen *L* rätt ska vara rätt *L* Det är väl så när man börjar blogga att man vill skriva varje dag men ibland funkar det inte. Ibland finns inte inspirationen tyvärr. Särskilt om man är lite nere.
Vaknade kl 5 imorse o hade svårt att somna om sen. Trodde där skulle komma ett sms vid 7-7.30 men där kom inget idag. Jag låg kvar i sängen o det var inte det lättaste för det gick inte o vända sig för då högg det till i ryggen. Får fråga Maj-Britt idag om jag kan få låna lite hästliniment av henne för det brukar göra susen.
Mamma ringde sen o pratade bort en stund. Sen fick jag försöka ta mig upp för jag skulle iväg till Församlingshemmet kl 12 . Hade lovat sälja lotter där idag på deras Vardagssoppa. Så det blev en dusch o påklädning o sen smsade jag till Mr J. Att det var tråkigt vi inte kunde prata igår o att jag saknar honom o att han måste haft en himla hicka hela fm eftersom jag tänkt på honom. Skrev oxå att jag hoppades vi kunde prata när han körde hem. 

Det var trevligt på församlingshemmet o soppan var god o bra musik o det gick kanon att sälja lotter. Måste vara charmen *L*  
Skyndade mig hem sen o smsade till Mr J att jag var hemma o skickade massor av de godaste kyssar *L*
Kom svar vid 15.30 att de behövdes o att han precis vaknat för han hade kört hem vid lunch eftersom han hade huvudvärk. Men han hoppades att han kunde ringa lite senare.
Stackare vet hur jobbigt du har det när du har ont ju. så hoppas du kryar på dig.
Jag skrev jag skulle på möte men att jag kunde smsa när jag kom hem så kunde vi se då om han orkar/kan ringa.
Men nästan bättre du vilar så du blir bättre.

Jag kokade kaffe till mötet o gjorde mig iordning igen o gick kvart i sex. Lite nervöst när det var det allra första styrelsemötet som ordförande *L*  Så såhär såg Handikappvännernas ordförande ut ikväll *L*



Mötet gick jättebra o var över på 1½ timme o sen hade vi kaffe o snackade lite. Sen gick de andra men fibrogruppen hade möte i lilla biblioteket o det var Mona, Annie, Madelene, Kerstin o Marie så jag gick in till dom o pratade lite o fikade med dom *L* mycket fika blev det haha
Så vi satt där tils kvart i 9 o snackade en massa. Kul. Vi träffas imorgonbitti igen på trivselcafet *L*

Jag gick inom hos William på hemvägen, mamma var där så vi pratade lite om allt möjligt så jag var inte hemma förrän kvart i 10 . Men jag hade smsat till Mr J innan men inget svar eller samtal så jag tror han sov o det är han väl förunnat. Men du ska veta att du är saknad en massa. Hoppas vi hörs imorgon. Älskar dig hjärtat.

Har så jäkla ont i armen/ryggen nu men får linimentet imorgonbitti o det är tur. Hoppas det går o ligga i sängen inatt ändå. Bara man inte håller på o vrider sig hela tiden så ska det nog gå.
Ska krypa ner snart börjar känna mig rejält trött. Vatt mycket idag men varit bra ändå förutom att jag saknar dig hjärtat, massor.

MILJONER KYSSAR TILL DIG
IN DREAMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0