Så har ännu en måndag gått...


Ja ibland undrar man ?? Hur sören det går till att måndagarna kommer så himla fort *L*  Veckorna bara springer iväg.
Vaknade av att jag fick ett sms från Mr J kl 8 o han hoppades att jag mådde bättre för han tycker inte om att jag mår dåligt. Tack hjärtat gulligt av dig men tyvärr är det inte mycket att göra åt saken :(
Jag var så himla trött o mådde dåligt så jag fortsatte att sova så förlåt hjärtat att svaret dröjde så länge inte min mening. Hoppas inte du blev alltför orolig. O Näää jag vill inte du ska må dåligt för att jag gör det. Känns inte alls bra.
Så hela denna dagen har varit i ett töcken känns det som. Men hoppas jag snart ska må bättre. O jag var tvungen att gå o sjunga ikväll eftersom var träning är så viktig nu så jag tänkte att bättre jag vilar hela dagen o det gjorde jag.

Jag svarade Mr J sent som sagt o jag skrev att jag hade en konstig känsla men han svarade att det skulle jag inte ha eftersom det inte är så o Tack det känns tryggt o veta. Men vi vet bägge varför det är som det är o det är inte medvetet tror jag att det blir så egentligen.
Du ringde vid 16.30 o det var sååå skönt att få höra din röst igen. Har längtat så efter den. O det känns skönt när du säger att du saknat mig oxå o att det är skönt att få prata med mig igen. Vi pratade oxå ut om det med känslan o som du säger det är inget medvetet. Men ibland önskar jag att det inte ska kännas så men visst förstår jag dig till fullo. Men du tyckte att det hade varit jättemysigt i fredags o jag kan bara hålla med. Men du tyckte det var tråkigt att tiden gick så fort. Att det var så tråkigt att behöva gå o att du velat stanna ännu längre. Att du tycker det är så skönt att få krama mig o som sagt jag håller med. Man vill inte släppa dig.
Blev många kärleksförklaringar idag o det är alltid lika skönt o härligt när du säger att jag är go. O det är du med..jättego. Är så glad att du finns i mitt liv.
Du var tvungen att gå in men du frågade om du kunde ringa vid 18.30. Dum fråga såklart du kan. Jag sa att jag skulle gå då till sångövningen.

Kände inte alls för att gå ikväll egentligen men som sagt ett måste men det är inte kul när man känner sig som att man lever i en plastbubbla. Gjorde mig iordning o gick lite efter halv 7 o då hade ingen ringt :( 
Så här såg man ut ikväll. Sorry lite suddigt eller så e det febriga ögon eller nåt.





Precis när jag kom fram till Församlingshemmet så ringde du *L* Vad glad jag blev. Vi hann inte prata så länge men det var mysigt. Du frågade om du störde men hjärtat du stör aldrig det vet du om. Då sa du att du hade ju gjort det i en bokhandel en gång *L* Men som jag sa ikväll att det var det bästa du kunde göra att ringa mig då så vem brydde sig om att jag stod mitt i julruschen bland massa människor o i en lååång kö. Det var helt underbart att du ringde ju. O jag kommer aldrig att glömma det *L* Det sa bara KLICK i mitt hjärta då o sen dess är jag fast *L*
Så tack hjärtat för att du tog mod till dig den gången. Det var ödet....
O tack för att du ringde ikväll o att du var omtänksam mot mig att jag skulle vara rädd om mig när jag gick hem.
Klart jag är rädd om mig men man ska vara glad om man ser en människa på hela vägen hem *L*




Vi var bägge tvungna att sluta prata vid 19 o jag fick rusa in till kören o jag hade väl lite svårt att koncentrera mig efter vårt lilla samtal. Hade hellre pratat vidare med dig.
Vi övade 3 låtar idag o den ena var sååå tråkig så det var hemskt. Vi övade den om o om igen o snart satt man o gäspade *L*
Vi slutade kl 21 o då hade det börjat regna :( men jag skyndade mig hem. 
Det blev fika o fralla o jag kollade på replay. Halv 8 hos mig o nu vet jag var din tvilling bor Mr J *L* På Gotland *L* fast han var lite mer svullen i ansiktet men annars var det himla likt *L* kul.
Sen kollade jag på Familjen Annorlunda o det var liv i luckan hos familjerna som vanligt *L* 

Nu har jag tagit en tablett o ska se om det går att sova inatt. Fast klockan är redan halv 2. Det är fullmåne oxå o det är inte lätt när man är mångalen *L*  O NÄÄÄ Mr J jag är ingen vampyr. Lovar att inte bitas bara nafsa *L*
 
Nattipussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0