Sängdags



Nu har klockan passerat tolv o nattradion har satt igång o jag är på väg till min säng. Är jättetrött nu. Känner mig helt slut efter denna kvällen. Har tagit liniment flera ggr o tablett men det gör fortfarande jätteont i rygg/arm/nacke. Känns som man tryckt ner mitt huvud direkt på axlarna o att jag inte kan få upp det. Går inte att sträcka upp nacken ens o en klar fördel är att det inte funkar att äta. Känns som en stor boll fastnat i min hals o det gör ont när jag sväljer. Får se hur jag ska lägga mig inatt men antingen blir det bäst o ligga på rygg eller magen. Ligga till höger går inte överhuvudtaget. Ja är det inte det ena så är det det andra :(
Hoppas bara det släpper snart. För jag orkar inte ha det såhär. Det skär som tusen knivar i nacken bara man rör sig.
SÅ nu har jag fått gnälla lite *L* nu får vi övergå till det positiva idag *L*

JAAAAAAAa han ringde o det var ett kanonbra samtal. Mycket skratt o kärlek o det var en himla skön känsla att prata igen. O han sa att jag absolut skulle ta bort alla dumma känslor o inte vara orolig. Lätt o säga haha men jag måste försöka. Man kan inte hålla på o oroa sig o analysera allt för då blir det bara skit o det är jag som blir den som lider ju.
Blev jätteglad för alla dina fina ord o det stämmer verkligen när jag säger att du gör min dag med dom.
Var så gulligt när du sa att någon älskar mig o jag svarade Lina *L* ja hon oxå men att du oxå gör det o att jag inte ska glömma det. NIX lovar *L*
Men det där med Svenne o Lotta *L* tyckte inte riktigt det klingade lika bra *L* men vi ska kanske ut o turnera o tjäna en massa pengar *L* Men minns inte ens om jag hört dig sjunga nångång *L* men du får höra mig ofta o du säger alltid att konstigt för jag har en sång till allting *L*
Iallafall så var det en jättemysig stund o det gjorde min dag så nu vet du det *L* Blir glad när du säger att du saknat mitt skratt o att du blir glad av att höra det. Ja ett skratt kan betyda så himla mycket.
Längtar tills imorgon när vi får prata igen *L*

Det har snöat hela kvällen o ett tag var det riktigt stora flingor o det har lagt sig bra på gräsmattan. FYYY jag som hatar snö . Trodde man skulle slippa det nu men men.
Jag gjorde pyttipanna o ägg ikväll men som sagt så var det svårt att äta men jag gjorde tappra försök.
Blev tv hela kvällen. Unga mödrar, Jerry S, Halv 8 hos mig, Arlanda, Lyxfällan o Så ska det låta. Så det var en himla blandning *L*

Men nu ska jag inte sitta här o babbla en massa utan bättre jag kommer i säng man vet ju inte vad morgondagen har att ge *L*

Hoppas vi ses i drömmen hjärtat. Tänker på dig.
Miljoner nattipussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0