Sängdags..



Nu är det natt o dags att krypa ner i sängen. Den har kallat ett tag men jag har suttit o fixat in lite musik på min mobil. Äntligen fått minneskort så man kan ladda ner lite mer musik plus ta fler bilder ( så nu du Mr J *L*  )
Så det blev både gamla o nya godingar att lyssna på o ja såklart att både Snälla o La Voix e med *L*
Tänk om några timmar är det 2 år sen vi åkte till Teneriffa inte klokt vad åren går. O visst hade det varit skönt att åka nu igen få lite sol o värme. Men hade haft lika svårt att åka ifrån J nu som då fast det är klart han åker snart ifrån mig tyvärr.

På tal om det så ringde han bara en liten stund efter mitt förra inlägg så jag slapp vänta så länge. SKÖÖNT.
Mmmmm säger jag bara det var så mysigt att få höra dig igen o det var ett härligt samtal som gör att man bara längtar ännu mer efter att få träffa dig igen. O jag lovar att här är en massa kyssar att hämta *L* Så mysigt när du säger att du längtar efter dom. Ja det finns inga godare än dina. Man blir helt ifrån sig haha VILL VILL VILL *L*
Du hade en massa folk omkring dig så du sa att du ringde lite senare när du körde hem o det gjorde du oxå.
Så idag fick man två goa samtal inte dåligt *L*
O ja hjärtat jag vet att det är kärlek från dig oxå. Det märks massa så du behöver inte vara orolig. Men det är skönt när du säger det. Jag vet jag har en massa ideer men jag känner det absolut inte som du sa det. det lovar jag. Vi har alldeles för mycket ihop för att det ska vara så.
Nu längtar jag bara tills imorgon när vi får prata igen o vem vet vad som händer i veckan *L*

Jag fixade middag sen o idag blev det klyftpotatis o chicken nuggets med god sås. Inte alls dumt o billigt var det.
19.90 för en påse med 38 kycklingbitar i o några potatisar o creme fraiche till såsen. Så högst 20 kr för allt det *L*
Vi kollade på Unga mödrar o sen såg vi på Halv 8 hos mig. Sen blev det Charterfeber på norsk tv3. Idag var de på den  där marknaden jag babblade om i ett inlägg *L* plus en massa annat. Ja som sagt hade vatt kul o komma dit igen.
Sen har jag suttit o fixat med musik till mobilen som jag sa innan o tiden har bara sprungit iväg.
Skickade ett gulligt nattisms till Mr J innan. Tackade för att han är han o att han finns.
För hjärtat jag är verkligen glad för det. Hoppas du förstår det o verkligen ser det. Men du brukar säga att det syns i mina ögon *L*

Nu ska jag gå o lägga mig o hoppas jag drömmer gott om det finaste som finns....

Miljoner Nattikyssar



The first thing on my mind when I awake is you

And the last thing that I think of when my day is through


I´ve got so much love to give to you, my darlin´

I´ve been savin´ up my whole life through

I´ve got so much time to share with you, my love

And all my thoughts

Are dreams of you

In my dreams everything is fine
We walk and talk and you are only mine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0