Sängdags åter igen...




Då sitter man här igen o kvällen har gått o det är snart dags för att krypa ner i sängen igen men som vanligt så får jag ta o summera vad som hänt idag.

Mobilen ringde kvart över tre o det var han med stort H *L* o det kändes skönt att han ringde.  Men han mådde inte bra idag stackaren hade fått migrän igen o mår inte alls bra plus att han är så trött. Så MARSCH iväg till doktorn nu hjärtat. Du kan inte ha det såhär var o varannan dag. Som jag sa du behöver nog vitaminer eller järn eller snarkmaskin fast det sa du ju att du var en själv haha Du sa oxå att det var tur att vi inte bestämde idag ändå. Ja ibland är det en mening med allt eller vad tror du. Men jag är rädd om dig hjärtat du är alldeles för värdefull för att må dåligt alltid. det är ju du som gör att jag orkar stiga upp på morgonen som gör att jag vill fortsätta även om jag ibland bara vill ge upp allt.
O som jag sa så är det en underbar känsla när vi pratar o att det känns som en massa fjärilar i magen o som värmer mitt hjärta. O tänk att det fortfarande kan kännas så efter mer än två år. Måste vara kärlek....;0)



Att du sen säger att du känner likadant gör det hela ännu bättre. Men jag säger precis som du gör så många ggr  när jag säger mina fina saker till dig o du säger näää så kan du inte tycka o tänka om mig. men det kan jag o mer än det.
Men jag har lika svårt att ta emot vad du säger. Förstår inte att en sådan fin, mysig, go, underbar kille kan älska mig o känna av de där fjärilarna oxå. Att du kan tycka att jag är fin o go o underbar. Fattar det inte. Vad har jag gjort för att få uppleva allt detta fina. Jag är så glad att jag får göra det iallafall  O det kan bara bli ännu bättre *L*  Älskar dig hjärtat mycket, mer , mest. Glöm inte det *L*

Du var tvungen att rusa iväg men sa du hörde av dig ikväll på nåt vis men du frågade ju om man kunde gå o lägga sig kl 18 o visst kan man det när man mår dåligt *L*

Jag fixade middag sen o det blev köttbullar o morotstuvning. mumsigt o så tv:n till det vad annars *L*
Blev de vanliga programmen. Vid halv åtta smsade hjärtat o då skulle han lägga sig så han skrev att vi fick höras imorgon. Så se du kunde vara uppe nästan två timmar mer *L* Hoppas du kunde somna gott iallafall o slipper må dåligt.
Tänker på dig..

Kollade på Chartersvenskar o sen på lite av Efterlyst men det var tråkigt ikväll så jag tog Lina o gick ut med en promenix o det var kallt Brrrrrrr. Pratade med Patrik samtidigt o han var i Stockholm. Han skulle till Jysk i Sjöbo på fredag o lossa saker. Trevligt för han haha
Det var skönt o komma in i värmen sen o jag kollade lite på tv igen. Blev lite girls of playboy mansion o sen Big Brother 2002. Ja jag säger då det. Tänk att man satt klistrad vid det programmet när det sändes. Fast jag gillade säsongen innan bäst när Ulrika från Värmland vann. När Kitty o Kotten var med o snygga Peter.


Ingen glömmer väl när han kissade på mattan o i sin resväska under ett fylleslag i huset haha en klassiker ooo..ooo

http://www.youtube.com/watch?v=PZcWyUI1YjE

Tycker ju inte att Linda Rosing o co var lika roliga. Fast Mattias var cool. När jag gick på lärarutbildningen så var vi o festade på Scandic o Zandra i min basgrupp var helt tokig i just Mattias o han var såklart där o festade samtidigt så gissa vem som skulle fram o prata med honom flera ggr *L* Nää inte jag men Zandra *L*

Var inne på nån sida o såg en ny utmaning så nu får jag oxå göra en sådan ju. Man ska ta den första bokstaven i sitt förnamn o skriva det på vart svar men får bara använda samma ord en gång.

1. Vad heter du ?
Susanne
2. Ett ord på fyra bokstäver ? Sött
3. Ett flicknamn ? Sonia
4. Ett pojknamn ? Sebastian
5. Yrke ?  Sophämtare
6. Färg ? Svart
7. Klädesplagg ? Skjorta
8. Maträtt ? Spenatstuvning
9. Dryck ? Saft
10. Sak i badrummet ? Schampoo
11. Stad ? Sevilla
12. Orsak att vara försenad ? Stopp i trafiken
13. Något man kan skrika ? SKÅL
14. Film ? Sprängaren
15. Band ? Scorpions
16. Bil ? SAAB
17. Djur ? Silkesapa
18. Gatunamn ? Skolgatan
19. Sång ? Störst av dem är kärleken
20. Aktivitet med mer än en deltagare? SEX *L*


Nä dags för att tryna sidan om Lina nu o se om man drömmer om nåt mumsigt *L*
Ska upp tidigt så lika bra o lägga sig nu.
NATTIPUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0