Sängdags...



Så nu är det dags för sängen igen men först några rader om vad som hänt mer idag.

Var så himla trött innan idag efter jag tagit tablett så jag o Lina gick o la oss en stund medans jag väntade på att Mr J skulle höra av sig igen. O jag somnade på stört o drömde. O vilken härlig dröm det var. Konstigt med sådana drömmar där man riktigt kan känna allt. Jag kände din trevande puss mot mina läppar o det kändes bara såååå härligt o du kramade om mig. Längtar tills jag får känna det igen. Men undrar vad allt det andra i drömmen egentligen betydde.
Precis när jag vaknade så kom det ett sms från dig där du undrade om du kunde ringa lite senare ikväll o klart du kan det. Du ska ringa när du kan o vill inte för att jag säger det.

Jag gjorde middag sen o ja tisdag idag *L* fiskdag. med ris o hollandisesås o majs. mumsigt. Kollade på tv under tiden som alltid.
Kvart i åtta ringde Mr J  blev lite förvånad egentligen trodde inte du skulle ringa men kul med överraskningar *L*
o du är våglig om jag får säga min mening, ja du vet själv med vad *L* men jag uppskattade det verkligen o det vet du om. Blev bara ett kort samtal men värmde ändå. Hoppas inte du blev besviken över det vi bestämde men jag tror det blir bäst så. Även om du vet jag inte vill nåt hellre. Du betyder så mycket för mig.

Sen kollade jag på Charterfeber Teneriffe o det var kul för ikväll var de på en restaurang där vi åt några ggr. Där var en kille om kvällarna som sjöng o spelade bra musik o han brukade bl a sjunga Till vårt eget Blue Hawai *L*

Sen var jag ute en promenix med Lina o sen kollade jag på Gordon Ramsey plus lite zappning.

Men nu ska jag lägga mig o hoppas det blir fler angenäma drömmar fast nu är pussen inte så långt borta *L*
See you In Dreams
Nattipussar


A candy-colored clown they call the sandman
Tiptoes to my room every night
Just to sprinkle stardust and to whisper
Go to sleep. everything is all right.

I close my eyes, then I drift away
Into the magic night. I softly say
A silent prayerlike dreamers do.
Then I fall asleep to dream my dreams of you.

In dreams I walk with you. in dreams I talk to you.
In dreams youre mine. all of the time were together
In dreams, in dreams.

But just before the dawn, I awake and find you gone.
I cant help it, I cant help it, if I cry.
I remember that you said goodbye.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0