Sängen kallar...



Nu sitter man här igen o tänker skriva några rader innan det är dags att sova igen o det är tur för jag är jättetrött o sitter mest o gäspar. Pratar med en kompis på MSN som jag inte pratat med på länge o han  har blivit ihop med sin gamla tjej igen så det är bara prat om det haha o det är väl inte det roligaste o sitta o lyssna på när ögonen nästan går i kors men visst är det kul dom hittat tebax till varandra *L*

Annars har dagen varit lugn. Sov ganska länge o inget sms när jag vaknade :(  Jonas han ringde sen o jag fick hänga med runt när han jobbade medans vi pratade om allt möjligt. Så idag var man berest *L*

Var tvungen att gå o posta en sak sen men det var skönt att gå ut i solen o idag blåste man inte bort  på samma vis som igår. Var inne om o handlade lite oxå. Men det kändes som jag gick i en plastbubbla inne i affären. FYYY hundan vad jag mådde illa. det är såååå jobbigt. Så det var skönt när jag kom hem igen så jag kunde sätta mig ner.
Hela eftermiddagen mådde jag jättedåligt o det gick inte att äta ens. Hemskt va man kan ju gå ner nåt hekto *L*

Sen ringde Mr J o det var lika mysigt som alltid. Han har låtit så glad de sista dagarna o det är skönt. För även om jag vet att du haft jobbiga dagar nu så har du skrattat o haft massa saker för dig haha o det gör mig glad.
Vi hann inte prata så länge innan ditt batteri la av. SÅÅÅ typiskt men du ringde igen efter en stund när du bytt batteri.
Så jag fick en stund till med dig o det tackar man inte nej till. Känns som vi båda saknar varandra mycket o tror du är rätt så sugen på melonkyssarna nu det låter så *L*
Det bästa av allt idag var när jag sa att du skulle säga nåt gott o då sa du : Jag Älskar Dig !
Sånt gör att man bara smälter mer o mer. Det värmer i hela kroppen o jag vill bara krypa in i din famn. Hoppas jag snart får göra det. O du hjärtat Jag Älskar Dig med mycket..mer..mest..

Ikväll blev det köttbullar o makaroner till middag o de vanliga programmen. Sen blev det lite zappande innan jag hamnade på tv1000 o Djävulen Bär Prada började precis så då blev det den. Den var ganska så bra men som alla såna filmer förutsägbar.
Sen hamnade jag här o nu är det dags att krypa ner. Skickade ett gulligt nattisms till Mr J o jag hoppas att han sover gott nu. Kanske vi ses i drömmen *L*

Miljoner Nattikyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0