Sista tisdagen denna månaden..




Ja snart dags o byta månad igen så tiden går verkligen fort..alldeles för fort tyvärr.
Gick ganska så bra o sova inatt o det var skönt för det kändes som jag behövde det o så var det väl lite att jag fick ett sms från dig precis innan jag skulle lägga mig o då går allt lättare *L*
Vaknade som vanligt kl 8 o det ringde folk o anmälde sig till min studiecirkel alltid kul. Bara två veckor tills den börjar fast första gången blir det bara en studieupptakt o mest prat hur vi ska ha cirkeln.
Pratade med Ronny oxå o han skulle hämta Lina efter middag för jag har ju två viktiga saker idag som jag fått fixa o det ena gick bra men lite sämre med det andra men det visste jag. Inte kul men inget att göra åt saken nu är det som det är.

Iallafall så ska jag börja arbeta 27 april men det blir bara arbetsträning i 4 veckor först o sen får vi se hur det går.
Ska jobba måndagar o torsdagar 5 timmar åt gången. Det blir nere i Simrishamn så det är 50 min resa med buss men man börjar inte förrän kl 8 så det blir bra o nu är det ljust o bra på morgonen *L* O handledaren trodde att man slutade redan vid 12 så då blir det 12.10 bussen hem.
Handledaren Maria var jättetrevlig o det kändes jättebra så jag hoppas det ska funka. Jag ska jobba tillsammans med två andra o man behövde inte känna nån stress eller så.

Nu är Lina hemma igen i Vanstad o det känns tomt. Känns som hon är här ändå man kan höra tassandet nästan *L* o man kollar efter henne.
Känns tomt efter Mr J oxå. Inte hört ett ljud idag men hoppas det kommer nåt sen så jag vet hur det är med honom.

Ska fixa lite härhemma nu men skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0