Söndag 15 mars



Såhär gott sov jag garanterat imorse när klockan ringde kl 8 *L* Men det var då inga firrar jag drömde om *L* o hur kan man nu sätta klockan frivilligt en söndagsmorgon jo jag ville se nya Biggest Loser o det började 8.10 men jag missade det första avsnittet som var igår. Så nu vet man vad man ska göra var helgmorgon några veckor framåt.
O JAAA jag har kollat vem som vinner haha jag vet jag är nyfiken *L* men om jag skulle missa så kan jag lika bra veta *L*  Jag tycker programmet är kul men ibland undrar man verkligen hur de kan gå ner 7-14 kg på en vecka. Inte normalt precis. För några veckor sen såg jag Oprah o där var några av de gamla deltagarna o säsong 2:s vinnare Matt hade gått upp ca 30 kg igen o det var det några till som gjorde detsamma. Men det är klart när dom är på ranchen i programmet så är det träna träna träna o de får rätt mat osv o då är det genast lättare.
Efter programmet blev det frukost o mer tv o sen duschade jag o gjorde mig iordning.
Smsade till mitt hjärta att jag tänker på honom. För det gör jag verkligen. SAKNAR.



Skulle på kalas kl 14 i Ystad. Min farfar fyller 91 år imorgon o skulle fira nere hos sin ena son.
Det  blev en whiskeyflaska till honom för som han säger det är Livets Vatten *L* o Så fort jag luktar på whiskey så tänker jag på honom. Det luktar Farfar *L*
För en gångs skull var vi tidiga så vi var inne om en runda på ÖB innan vi körde på kalaset.
Bägge mina kusiner o deras barn o min pappa med fru var där o  Farfars fästmö o så klart min farbror o hans fru som hade hand om kalaset. Det blev först fläskfile med gorgonzolaost o svamp o ris/potatis o smarrig sås. Sen kaffe o choklad. Sen blev det massa prat o lite groggar o snacks fast jag drack bara en Gin o Tonic det räckte *L*
Sen bakade Inger en wienerkrans o så tårta på det så det kändes som man rullade därifrån ungefär *L*
Men det var jättetrevligt hela dagen o vi körde hem vid 20 tiden. Tyvärr träffas vi inte så ofta men jag garanterar att jag har den mest pigga farfar *L* han är som han är 51 istället för 91. Fortfarande så dansar han nångång i veckan o han får då inte sitta någon dans *L*

Bestämde med min pappa att han skulle spela på vårt månadsmöte den 20 maj då temat är italienskt o vi får se om jag sjunger nåt oxå *L*  Ja det får bli på svenska då såklart *L*

Kom hem vid 20.30 o sen har jag vatt inne på nätet lite o sen skrivit här på bloggen som ni ser *L*
Ska gå o lägga mig nu för jag ska till doktorn  imorgonbitti så bäst man är lite pigg iallafall *L*

Förresten fick sms från Mr J 18.30 o han skrev att han tänkte på mig oxå o att han saknar mig . Hjärtat saknar dig massor men snart får vi prata igen *L* LÄNGTAR.

In Dreams hjärtat...
Lots of kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0