Start på veckan..



Måndag igen o denna veckan kommer säkerligen oxå att rulla på i snabb takt. hade lite svårt o sova inatt var uppe några ggr men sen var det skönt o krypa ner till Lina i sängen igen o få värme.
Vaknade till av att det kom ett sms 20 över 7 o det kan bara vara från en *L*  Han kände sig helt slut o hoppades att jag mår bättre o så kom de där orden som gör att man smälter som en mjukglass en vacker julidag *L* att han saknar o älskar mig. De orden kan man aldrig höra för mycket.
Kunde inte somna om sen så jag låg o lyssnade på radion o kramades med Lina. Hon skulle åka hem idag ju.
Ronny kom o hämtade henne halv 10 men han sa att ev kom hon snart igen o han ringde precis o sa att han är på väg hit igen o nu ska hon stanna till söndag. Det gör inget för hon är himla snäll o inte alls svår att passa.

Jag gjorde mig iordning sen o gick till AF. Skulle på avstämningsmöte med Försäkringskassan. Vi skulle se vad vi kunde hitta på så det blir nog jobb två dagar i veckan nu 5 timmar om dagen. Men det är inget jag är intresserad av egentligen för antingen var det utomhusmiljö eller städning o inget av det är särskilt kul men är man tvungen så är man.

Gick hem sen o släppte ut Kasper o brorsan ringde o pratade en stund.
Skickade svar till Mr J o sen efter en stund skickade jag några stärkande kyssar till honom o det tackade han för *L* han behövde det. Ja vem gör inte det *L*

Nu sitter jag här o övar lite inför kvällens sångövning. Musikcafe på församlingshemmet kl 19.
O så väntar jag på han med stort H oxå *L* eller J

Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0