Tisdag 10 mars



Det blev inget skrivet här igår tisdag pga olika orsaker så jag får skriva lite idag istället.
Jag sov ganska länge igår oxå o jag vaknade av att jag hade så himla ont i rygg/arm. Har troligtvis fått en nerv i kläm igen det händer ibland men brukar alltid vara på andra sidan. O det är inte alls kul. Plus att min mage fortfarande är i olag.
Jonas ringde o det var kul att få prata med honom igen blir inte så ofta numera ju. Men så är det när man blir nyförälskad då har man inte tid för allting utan måste prioritera men visst saknar jag våra samtal eftersom jag alltid kunnat prata med dig om allt men nu får jag ha det inom mig istället o det är inte så bra men vad gör man. O tyvärr tror jag att det kommer o bli mindre o mindre vi pratar o det är synd men men...

Fick sms från Mr J lite över 12.  Han hade hittat sin mobil under bilsätet så den hade tydligen varit försvunnen ett tag *L* så snälla goa hjärtat tror du får köpa ett senilsnöre o ha den i *L* fast fördelen är ju nu att du vet var du ska leta var värre när den var borta några dagar. Du saknade mig o det var skönt att höra ska du veta.

Jag tog det lugnt hela eftermiddagen o väntade på att du skulle ringa men det hade tydligen kommit nåt ivägen för du smsade att du kommit hem men skulle ringa senare på kvällen. O det gick väl bra. Fast typiskt för jag hade bestämt mig för att jag skulle säga en sak *L*


Jag käkade spagetti o köttfärssås o kollade på tv o väntade på att du skulle ringa men 20 i nio kom ett sms att det inte funkade att ringa ikväll o att det var tråkigt  o att han saknade mig. Ja hjärtat saknar dig oxå var tomt som sören.

Jag tog det lugnt sen resten av kvällen o fortsatte kolla på tv o sen gick jag o la mig o försökte sova  o efter många om o men så kom jag till ro.
Du finns i mina tankar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0