Tisdag 24 mars


















Ja min tisdag var en av de bästa på länge kändes det som *L* Vaknade av att det var sol o bättre kan det inte vara *L* Det hade snöat på natten men det låg bara kvar lite grann som tur är. Ingen älskare av snö som sagt *L*
Kärleken skickade sms tjugo över åtta o han saknade o tänkte på mig. Mmm du är för go.
Sen ringde mamma o vi pratade i nästan en timme. O det du berättade var verkligen spännande *L* o man kan ju hoppas att det blir så. Genast kändes allt ännu bättre *L* Nästan så man hoppade upp ur sängen haha

Var tvungen att gå iväg till Kärnan o beställa kaffe till onsdagens möte plus att jag bokade till studiecirkeln i april. Lika bra o sätta igång den så fort som möjligt. Sen gick jag o handlade fralla o gick hemåt.
Så det blev fika sen o jag la in tvätt det blev två omgångar idag.
Sen spelade jag lite kalle igen men med samma resultat :( 

Sen ringde Kärleken mmm du var på väg till ett ärende o jag lovade jag skulle tänka på dig. Hoppas du kände det *L*
Var så skönt att höra dig idag o ditt skratt är det bästa som finns det gör mig ännu gladare. O flera ggr sa du att du älskar mig. Inte bara jag som säger det hela tiden *L* men som jag sa har man inte fått säga det innan på flera dagar så måste man passa på *L*
Du ringde igen efter en timme o vi pratade en stund till innan du skulle på möte. Sen ringde du när du körde hem så tre ggr på kort tid MMMMMMmm kan det bli bättre NÄÄÄÄÄ :) Allt kändes verkligen kanon idag o tack för alla fina ord o att du finns. Älskar dig hjärtat mest av allt. Jag har haft en sån tur att jag har träffat den mest underbara kille.

Jag satte igång o fixa middag sen o idag blev det fläskpannkaka. Den blev jättegod o så himla enkelt att göra. 
Det blev tv som vanligt o sen vid 19 kom det ett sms från Mr J.  O du är bara så härlig alltså *L* du skrev "Hoppas pannkakan var lika go som du"  vad svarar man på sånt alltså *L* men inte många som kan stoltsera med att man är söt som en päronbiskvi o go som en fläskpannkaka *L* 
Du skrev oxå att du saknade mig massor. Ja du känns som man gör det 24/7 men det blir väl så när man längtar så fruktansvärt efter någon. Att få krama dig. pussa på dig, kyssa dig o få ge dig all min kärlek o få din. 

Kvällen gick fort o JAAAAAAAAAAAAA jag fixade det. Den feta hönan är besegrad *L* det var ju skitenkelt haha att jag kunde glömt det *L*
Sen försökte jag lägga mig i tid o det blev vid tolvtiden o jag somnade fort o garanterat med ett stort leende på läpparna. Detta var den bästa dagen på länge. Tack Älskling för att du gjorde min dag. Miljoner kyssar till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0