Tisdag i mars




Konstigt men när jag vaknade till imorse så hade du smsat exakt samma tid som igår *L*  Hur lyckas du *L*
Du hade somnat igår vid 20-tiden så det hjälpte då inte att jag hörde av mig men jag vet att du är jättetrött så det gör inget. Vet hur du har det .  Jag kunde inte begära du skulle ge dig ut o ringa sent.
Du skrev du skulle ringa vid lunchtid o sen fick jag de goaste miljoner kyssar MUMS *L*

Jag gick upp o gjorde mig iordning blev en uppfriskande dusch. Mådde jätteilla o det är inte ett dugg kul tack.
Var tvungen att gå upp till Vårdcentralen o ta prover o det var nog alla andra oxå för det tog en timme innan jag kom in o det tog två min o ta proverna. Sen var jag inne om hos sjukgymnasten o fick nya tider. Jag brydde mig inte om att träna idag eftersom jag mår som jag gör.

Sen gick jag hem igen o Lina blev jätteglad när jag kom. Alltid kul med ett glatt välkomnande *L*
 Tömde diskmaskinen o lite småsysslor.

Hade nästan gett upp att det blev nån lunchringning men joooo han ringde o GUD så skönt att få höra din röst igen.
Det känns så bra i hela kroppen då o som jag sa till dig man kan inte annat än smälta för dig. Ditt skratt är som ljuv musik för en frusen själ romantisk va *L* Vi pratade om lite av varje o jag hoppas att du förstår att jag inte alltid kan hjälpa att jag gör o säger som jag gör. Det är inte så lätt att ha det som vi har det plus allt annat runt omkring.
O det sista jag vill är att fördärva det fina vi har.
Du kunde inte ringa på hemvägen idag heller men skulle höra av dig på nåt sätt ändå o det är jag tacksam för ska du veta . Så har jag något att se framemot ändå *L*
Miljoner kyssar till goa dig.

Nu sitter jag med kaffe o macka o Lina ligger o sover i sängen.

Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0