Tisdag...



Så himla skönt att vakna upp till solsken. Det gör att man känner sig piggare direkt även om det inte känns jättebra inombords men det får man förtränga *L*
Sov ganska så länge idag eller egentligen så vaknade jag tidigt men låg o lyssnade på Radio Kristianstad o blundade iallafall *L*
Inget sms från Mr J idag heller. Men det är inte alltid det kommer nåt på morgonen ju. Men visst hade det varit mysigt.

Jag gick upp o gjorde mig iordning o sen gick jag till apoteket o sen till Konsum o handlade lite.
Härligt med solskenet men himmelen vad det blåser idag rena stormen emellanåt. Tur man är stor på jorden men inte ens det hjälper ibland haha Det var ganska så kallt oxå BRRRRRRRRRR Hade inte varit dumt med en varm famn o krypa in i.

Sen var det hem igen o koka kaffe o sätta igång diskmaskinen o sen fixa macka. Så blev  det frukost medans jag kollade på replay Familjen Annorlunda. Sen jar jag gjort lite alltmöjligt o brorsan ringde precis o pratade bort en stund. Simba skulle avlivas idag o det är aldrig kul när man måste säga adjö till sina kära djur. Men nu får hon åka upp till sin matte Eva o ha det bra istället. Eva var den mest underbara människa som tyvärr dog förra sommaren efter att hon insjunknat i skelettcancer o det tog ca 6 månader innan hon dog. Hon blev bara 52 år gammal. Vi bodde nästan grannar i Malmö o hon hjälpte mig till sjukhuset när jag var som dåligast o ställde upp för mig o det är jag för alltid henne tacksam. Eftersom jag mådde så dåligt o inte orkade så mycket o hade en fruktansvärd ångest var gång jag skulle ta mig ut så var det skönt med en människa som Eva o jag hoppas att hon har det bra där hon är nu.

 

Jag skickade ett sms till Mr J innan men inget svar än. Tänk vad man kan sakna en människa alltså o ändå är det bara tre dagar vi inte pratat men det är tre dagar för mycket enligt mig *L* Hur ska jag klara av 13 dagar snart. Blir inte lätt. Jag längtar så efter dig nu o jag hoppas vi får prata snart. Längtar så efter din röst ...

Skriver mer sen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0