Torsdag 5 mars


Nu är det torsdag o det var lite jobbigt med sömnen inatt men efter många om o men så somnade jag. Lina hade inte heller någon ro hon hade väl sovit för mycket under dagen *L* så hon ville då inte sova utan skulle käka kudde o sätta klorna i rumpan på mig osv
Jag vaknade till imorse då det lät som jag fick sms men när jag kollade lite senare hade jag inte fått nåt så det var nog hallucinationer *L*  O där har inte kommit nåt än men jag hoppas du mår bättre hjärtat. Vi får se om vi får prata med varandra sen idag. Hoppas det. SAKNAR dig..

Jag gick upp kl 8 o jag duschade o gjorde mig iordning så idag kom jag i tid till tanterna . X i taket *L*
Där var många på cafet idag o det är alltid roligare. Vi fick skinka o rostbiff idag till pålägg så det var lite extra *L*
Det blev väl mycket över i lördags så de hade fryst resterna.
Vi pratade en massa idag o sjöng så det var kul.
Jag fick en jättefin blus av Bente idag som hon inte gillade . Fattar inte det den är jättesöt o ja LILA *L*

Nu ska jag fixa undan lite här o gå ut en promenix med Lina flina. O såklart vänta på att Du ska ringa *L*
Skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0