Våffeldagen



Ja idag är det våffeldagen o näää jag gillar inte våfflor så det klarar jag mig jättebra utan *L* Det föråt jag mig på när jag var liten o låg o campade med mormor o morfar i 14 år ( ja bara på sommaren haha ) Då bjöds det alltid på våfflor eller fitta nollor ( ja nån sorts munkar)
Vi hade egentligen tänkt ha våfflor ikväll på mötet men lite jobbigt till 65 personer så det la vi på is så det blir vanliga kakor. Jag kan väl säga att jag är ganska så nervös eftersom det är det allra första riktiga månadsmöte som ordförande. Jag har haft det två ggr innan som viceordförande men detta blir eldprovet *L* tur man känner människorna så det ska säkert gå bra :) Tyvärr har vi stor körövning ikväll oxå kl 19 som jag hade behövt gå på men jag kan inte vara på två ställen samtidigt tyvärr. Hade först tänkt gå till kören efter en stund men tror jag hoppar det. Vi har generalrepetion ändå kl 15 på söndag så jag ska säkerligen klara av det. Sångerna sitter ju rätt så bra om jag får säga det själv .

Inte ett ljud från kärleken än men han hör säkerligen av sig sen. Gissa vem som längtar *L*
Ska gå några ärenden nu o det är härlig sol idag oxå. Skönt. Allt går lättare. Men jag mår jätteilla idag oxå men det är bara o bita ihop. Är inte för evigt *L*


Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0