1 Maj



Så då var det en ny månad på infart igen, jisses var har detta året tagit vägen. Natten var mest jobbig eftersom jag fick gå upp o kissa flera ggr o det är jobbigt när man vill sova. Precis när man kommit till ro så är det dags igen *L*
Sen att man vaknar kl 7 oxå gör inte saken bättre o att det inte går o somna om heller. Låg o lyssnade på radion lite innan jag gick upp. Orolig i kroppen idag men hoppas det går över.

Kl 8 kom där ett sms från Kärleken...mmm du e go hjärtat o tack för det du skrev *L* fast det tog en månad haha men bättre sent än aldrig . Du skulle ringa senare undrer dagen o gissa vem som ser framemot det *L*

Ska iväg o handla lite saker som behövs o Johan var på Bulltofta kött igår o handlade skinkfärs så idag blir det Pannbiff med massa lök mums en av mina favoriträtter.

Det ser ut att bli en härlig solig dag idag så det lär bli trädgården *L* Fick nytt nr av min favorittidning igår så där är mycket att läsa. Jag prenumererar på MIsstänkt, ett kriminalmagasin som är jättebra..man e ju lite mordisk av sig haha


Nä nu får man gå o göra sig iordning så vi kommer iväg till affären o sen hem igen i lugn o ro så det blir ingen demonstration för mig idag *L*

Skriver mer sen idag...
PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0